השוק

חברת כרטיסי האשראי MAX שוברת את השוק

חברת כרטיסי האשראי MAX מאחדת את כל המועדונים שלה למועדון אחד עם הטבה של 2,000 שקל בשנה
ניצן כהן | 
חברת כרטיסי האשראי MAX (צילום shutterstock)
התחרות על כיסו של הצרכן עולה מדרגה כשחברת כרטיסי האשראי MAX שנחשבת למחוללת תחרות מאחדת את כל המועדונים שלה למועדון אחד כך שהלקוח יוכל לבחור בכל נקודת זמן איזו הטבה הוא רוצה, וזה אומר צבירת הטבות של 2,000 שקל בשנה - משמעותי מאוד.
נסביר כי התחרות היום היא על סוג כרטיס האשראי שיונפק וכל חברות כרטיסי האשראי נאבקות על מועדונים בין אם אלה מועדוני טיסה, החזר כסף, הטבות ברשתות וכן הלאה.
איחוד של המועדונים האלה יכול להיות שובר שוויון וזה מהלך מעניין מאוד.
 
שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ב-Max: "במציאות של יוקר מחייה שנמצא בעליה מתמדת, החזר של אלפי שקלים בשנה יכול להקל משמעותית על משפחות. לכן מי שלא מרכז את ההוצאות בכרטיס חוץ-בנקאי אחד, שמחזיר כסף בחזרה למגוון צרכים משתנים החל מקניות, דרך טיסות וחופשות, ועד חיסכון עתידי או השקעה, מפסיד.״
מהמחקר שערכה Max עולה כי  67% מהמשיבים היו הופכים כרטיס אשראי שצובר כסף בחזרה ומאפשר לבחור מבין אפשרויות שונות למימוש הכסף הנצבר, לכרטיס העיקרי שלהם.
בבדיקה אילו אפשרויות מימוש היו גורמות ללקוחות לבחור כרטיס שמחזיר כסף בחזרה – כ-27% מהנשאלים השיבו כי היו רוצים לצבור את הכסף לחסכון, וכ-26% השיבו כי היו רוצים לממש את הכסף ברשתות מזון.
ל-76% מהמשיבים יש יותר מכרטיס אשראי אחד - 32% מחזיקים 2 כרטיסים, כ-26% מחזיקים ב-3 כרטיסים וכ-19% עם 4 כרטיסים ומעלה. שיעור גבוה יותר של מחזיקי 2 כרטיסים ומעלה נמצא בקרב גילאי 30 ומעלה ובעלי השכלה והכנסה גבוהה.
78% מהמשיבים משתמשים רק בכרטיס אחד או שניים ומחזיקים כרטיס נוסף כדי לקבל הטבות שאין בכרטיס הראשון.
לרוב האוכלוסייה (60%) יש כרטיס חוץ-בנקאי, 44% משתמשים בו ככרטיס עיקרי ו-47% ככרטיס משני.
למרות ש-72% מהנדגמים ציינו שהם מכירים או שמעו על כרטיסים מסוג CashBack המחזירים כסף בחזרה, ההערכה היא שרק לכשליש מהאוכלוסייה יש בפועל כרטיס כזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה