כסף וצרכנות

בזק מוותרת על התשלום: אלו הערים שייהנו מההטבה

בזק מסרה בהודעה ללקוחות: "חברת בזק מודיעה כי בהמשך  להחלטה על ביטול החיובים לתושבי העוטף ושדרות, היא מבטלת את כלל החיובים לחודש הקרוב ללקוחותיה מכל ישובי הצפון שפונו מבתיהם. הביטול יתבצע באופן אוטומטי"
מערכת ice |  4
רן גוראון (צילום רמי זרנגר, פלאש90/ קובי גדעון)
בצל הרצון של חברות רבות בשוק לסייע בזמן מלחמת 'חרבות ברזל', בזק שכבר הודיעה בשבוע שעבר כי היא מבטלת את כל התשלומים ללקוחותיה ביישובי העוטף כולל שירותים ומוצרים החל מחודש אחורה בחודש ספטמבר ולמשך שלושה חודשים, כשביטול החיובים נעשה אוטומטית, יצאה היום (רביעי) בעוד בשורה.
בזק מסרה בהודעה ללקוחות: "חברת בזק מודיעה כי בהמשך  להחלטה על ביטול החיובים לתושבי העוטף ושדרות, היא מבטלת את כלל החיובים לחודש הקרוב ללקוחותיה מכל ישובי הצפון שפונו מבתיהם. הביטול יתבצע באופן אוטומטי".
במקביל חברת התקשורת ממשיכה לפעול ולתרום שירותי תקשורת בחינם לתושבי הצפון, הדרום וליוזמות אזרחיות המסייעות ללוחמי צה"ל: טכנאי בזק בצפון הארץ חיברו מאות מקלטים לווי-פי בחינם כדי לאפשר לתושבים להישאר מחוברים בעת השהייה במקלטים. החיבור התבצע עד כה בישובים קריית שמונה, צפת, מעלות תרשיחא, כרמיאל, חצור הגלילית ובמועצה האזורית מבוא חרמון.
 
בזק פעלה גם לחיבור דירות ברחבי הארץ אליהן פונו תושבי העוטף והדרום - עד כה חוברו עשרות דירות. והחברה ממשיכה להענות לפניות שמגיעות אליה לחיבור של התושבים המפונים.
בנוסף החברה פועלת לחיבור חמ"לים ויוזמות אזרחיות הזקוקים לאינטרנט עבור הפעילות השוטפת ביניהם בין היתר חמ"לים של אחים לנשק, חמ"ל שהוקם עבור תרומות לישוב ניר עוז, מרכז לוגיסטי שהוקם בקניון גבעתיים ועוד
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אייייייי כותרות ועוד כותרות
    חכם חנוכה 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קודם ולפני הכל להפסיק לעשוק את הציבור במחירים ולהוזיל את המחיר!!! בזק מונופול דורסני שיש לו קשר לעלייה במחירים!!! שישלמו להם במקום בזק זאת חיברה הגדולה בארץ ..... זה כסף קטן טוב שנזכרו .....
    סגור
  • 2.
    גם ככה אין שם אף אחד.. (ל"ת)
    אושר 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בכל זאת כל הכבוד לבזק
    ישי 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברת תקשורת היחידה שנתנה את זה פשוט חברה מעולה.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לבזק
    הסולטן 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם מקלטים במעלות כרמיאל ק.שמונה חצור באדיבות כלבבוך רבי ושפי השפן
    סגור