כסף וצרכנות

האחים ויליגר סותרים אחד את השני? זו הסיבה להתייקרות בוויליפוד

האחים יוסי וצביקה ויליגר, בעלי המשרה הבכירים בוויליפוד שונים באופיים ולכן יש מתח ביניהם על רקע עליית המחירים ומי שיזם את העלאת המחירים הוא יוסי, בניגוד להבטחות של צביקה שטען לפני כחודש: " לא יקרה שום דבר אם רבעון או שניים אנשים עשירים כמו שסטוביץ לא יעלו מחירים, גם אם על חשבון רווחיות"
מערכת ice |  1
צביקה ויליגר בעל השליטה בוילי פוד (צילום יחצ, עיבוד ice)
אחרי שחברת ויליפוד הודיעה אתמול (רביעי) לרשתות השיווק בישראל, כי אחרי שטראוס, שסטוביץ' ועוד, גם היא מעלה את המחירים למגוון מוצרים בשיעור של עד 15% ובכך מטילה עול נוסף על הלקוחות, כדאי ללכת טיפה אחורה ולבדוק מה אמרו בחברה עד לא מזמן.
צביקה ויליגר אמר בראיון ל-YNET בתחילת חודש ינואר 2024: "אני לא מעלה מחירים כרגע. זה לא לעניין. אנחנו לא הרווחנו הרבה ברבעון השלישי כי לא העלנו מחירים. אני מאמין שבמלחמה אנשי עסקים צריכים לרתום את עצמם. לא יקרה שום דבר אם רבעון או שניים אנשים עשירים כמו שסטוביץ לא יעלו מחירים, גם אם על חשבון רווחיות".
 
בוויליפוד הסבירו הפעם כי: "עקב העליות התלולות במחירי ההובלה הימית, בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' והמשבר הבינלאומי שיצרו החותים בתימן, מחיר ההובלה עלה מ-1,500 דולר ל-7,200 דולר, ומשך ההובלה הוכפל מ-40-35 יום, ל-80-65 יום. כתוצאה מכך, ובלית ברירה, הוחלט על העלאות מחירים סולידיות, אך ורק על מוצרים המיובאים מהמזרח".
אז כן, ויליגר ובעצם ויליפוד תקפו חזיתית את שסטוביץ והבטיחו: "אני אישית לא רוצה להעלות מחירים. אני יודע שלא יאמינו לי ויהיו ציניים כלפיי, אבל זאת המדיניות שלי השנה. לא יודע לגבי השנה הבאה. נתתי הוראה בוויליפוד לא להעלות מחיר, כי צריך לעזור לעם ישראל", אבל בתוך שלושה שבועות רואים שיש פער בין אמירות למעשה.
על פי דה מרקר, בעוד שצביקה הוא "הרוח החיה", אחיו יוסי תורם מאחורי הקלעים ובצורה פחות אקסהיביציוניסטית. צביקה, אחראי לפיתוח עסקי ומוצרים חדשים ומקוריים, יוסי מכהן כמנכ"ל ויליפוד ועוסק בניהול השוטף, כל הנושא הפיננסי ובכלל על נושא המוצרים היבשים. בין השניים ששונים באופיים יש מתח על פי דה מרקר ומי שיזם את העלאת המחירים הוא יוסי, בניגוד להבטחות של צביקה.
ויליפוד מסרה בתגובה: "הדברים הנאמרים בכתבה מוכחשים ואינם נכונים. ויליפוד הינה חברת יבוא, ובשל כך תמחור המוצרים המיובאים על ידיה נקבע בהתבסס על פרמטרים שונים לרבות עלות מחירי המוצרים בחול, הובלות ימיות ושערי חליפין. התמחור נעשה על ידי מנהל הכספים והמנהל המסחרי של החברה, ובהתאם לכך נקבעים עליות או הוזלות במחירי המוצרים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא תצליחו לעשות לויליגר כלום.
    אני 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מתיד מצליח להתחמק ולצחוק על כל הפקידים.
    סגור