תוכן שיווקי

מעצור חניה כשמירה על רכבים בחניון

תוכן מקודם |
road (צילום storyblocks)
הסדר בחניון הוא קריטי. כשאנחנו חונים בצורה מסודרת אנחנו מאפשרים גם לרכבים אחרים לחנות, אנחנו מנצלים את השטח טוב יותר ואנחנו מאפשרים את התנועה החלקה של הרכבים שמגיעים (או יוצאים). איך אפשר לעשות את זה? הנה התשובה – והיא פשוטה למדי.
מניעה פגיעה ברכבים
היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא יתרון הבטיחות האישית. מעצור חניה למעשה מונע מאיתנו להמשיך קדימה ולהיתקל בקיר שלפנינו, מה שמבטיח הגנה טובה הרבה יותר גם למכונית – וגם לקיר. זו נקודה חשובה מאוד גם במצבים שבהם ניצבות שתי שורות זו מול זו, ורכבים עשויים לחנות בצמוד לרכב שחונה מולם. במצבים אלה מעצורי חניה הם אלה שמבטיחים שכל אחד יישאר בדיוק בפינה שלו, בין גבולות הגזרה שנקבעו במקום החניה שלו בלבד. מאחר והמעצור חזק מאוד הוא לא מאפשר את מעבר המכונית, וכך הוא מונע פגיעות אפשריות.
סדר מופתי בחניון
אז נכון, מעצור חניה ניצב בסמוך לקיר והוא בוודאי לא יכול למנוע מהנהגים לחנות כשהם בולטים החוצה ומפריעים לתנועה התקינה. מצד שני, קיומו של מעצור החניה מאפשר לנו להיכנס עמוק יותר פנימה בידיעה שהמעצור שם כדי לאותת לנו מתי הגענו אל היעד. כך, גם אם לא נמנע לחלוטין את החניה הבולטת נצליח לצמצם אותה באופן ניכר. בנוסף, המעצור יכול למנוע כניסה לשטחים שנועדו לספק מרחב עבור הולכי הרגל, מה שבהחלט עוזר לנו למנוע מצבים שבהם רכבים חונים בסמוך לדרכי הגישה המיועדים לעוברי אורח, עגלות תינוק ובמקרים רבים אחרים.
גם אסתטיקה וגם ניצול יעיל של השטח
בפשטות, מעצור חניה הוא אמצעי מצוין שעוזר לנו לשמור על הסדר ועל הארגון, אבל גם למנוע חניות כפולות ורכבים שבולטים החוצה ומפריעים למעבר החופשי. זוהי הדרך היעילה ביותר לקבוע היכן מתחיל כל מקום חניה והיכן הוא מסתיים, ובאותה הזדמנות אנחנו מספקים גם הגנה חשובה לבעלי הרכבים שעשויים לחנות עמוק מדי ולפגוש את הקיר מקרוב. כמובן שרצוי לתכנן באופן מדויק איפה יוצב מעצור החניה, באיזה מרחק מהקיר וגם מה יהיה צבעו – כדי שיבלוט לעין גם אם החניון חשוך יחסית. תכנון נכון, בחירה בחומרים החזקים ביותר והתקנה איכותית הם קריטיים, אל תתפשרו על זה, בטח אם המטרה היא לאפשר חניון מסודר שכל פינה בו מנוצלת היטב, גם לטובת הנהגים, גם לטובת הולכי הרגל וגם לטובת בעליו של החניון.
תגיות חניה | חניון | רכב
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חשוב מאוד!
    נדב 10/2019/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סעו בזהירות
    סגור
  • 3.
    מוצר נהדר
    דנית 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אצלנו בחניה של הבנין התקנו כאלו מעצורים וזה ממש עשה סדר בחניון מומלץ לכולם!
    סגור
  • 2.
    כתבה מעניינת (ל"ת)
    ליאור 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יופי של כתבה
    נירה 01/2019/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חייב שיהיה את המעצור חניה הזו בכל חניון אפשרי!
    סגור