תוכן שיווקי

להחליף רכב במהירות וביעילות!

תוכן מקודם |
DEAL (צילום shutterstock)
זהו –הגיע הזמן לרכב חדש. הרכב הישן כבר לא עושה את העבודה, המשפחה מתרחבת, עברתם למקום עבודה רחוק או קרוב יותר או שסתם מתחשק לכם להתחדש. לא משנה מה הסיבה, אתם יודעים שאתם עומדים בפני מסע לא פשוט, שבו תצטרכו גם להיפטר מהרכב הישן וגם לרכוש אחד חדש. זו עלולה להיות משימה מסובכת, שגוזלת זמן יקר ומצריכה לא מעט אנרגיה ולפעמים גם עצבים, ורבים נרתעים ממנה ודוחים את הקץ עד שכבר ממש אין ברירה.
בימים עברו, תהליך החלפת הרכב הצריך צליחה של שני שלבים מורכבים: המכירה של הרכב הישן שהיתה כרוכה בפרסום הרכב למכירה במקומות רלוונטיים, פגישות עם קונים פוטנציאליים, ניהול משא ומתן על המחיר, בדיקת הרכב והעברת הכספים. לאחר שחלק זה הסתיים, או לפעמים אפילו בו זמנית, היה צריך לעבור את התהליך מהצד השני – לחפש רכב שמתאים לצרכים ולתקציב, לבדוק כמה אופציות, לקחת את הרכב המבוקש לבדיקה במוסך ולסגור את העסקה בתקווה שהמוכר הוא אדם הגון ולא מכר לכם גרוטאה במסווה. לעתים קרובות, נוצר גם מצב בו אתם הבעלים הזמניים והמתוסכלים של שתי מכוניות, או להיפך – שאתם מוצאים את עצמכם ללא כלי רכב למשך תקופה עד שיימצא או יגיע לידיכם הרכב החדש.
אבל זה לא חייב להיות כך. כיום, ישנן דרכים מצוינות להחליף רכב ישן בחדש במהירות וביעילות, עם מינימום התעסקות וללא כאב ראש. אחת הבולטות שבהן היא ביצוע החלפת הרכב בעסקה מול חברת ליסינג, שחוסכת הרבה מתתי-השלבים של התהליך שתיארנו לעיל והרבה מהטרחה הכרוכה בהם.
ברכישה של רכב משומש מחברת ליסינג, אתם בעצם מוכרים את הרכב שלכם לחברה ומקבלים מיד זיכוי לרכישה של רכב אחר ממלאי רכבים למכירה שקיימים במגרשה. אלה כוללים לא רק רכבים ששימשו בעסקאות ליסינג, אלא גם רכבים יד שניה שהחברה קנתה במסגרת עסקאות טרייד אין כמו זו שאתם מבצעים מולה, מאנשים פרטיים שטיפלו במכוניתם באופן שוטף ומסור.
לרוב, ביצוע עסקת טרייד אין עם חברת ליסינג לא רק תחסוך לכם את ההתרוצצויות הכרוכות בקניה ומכירה עצמאית של הרכב שלכם, אלא גם תעניק לכם ביטחון בקניית הרכב החדש, שכן חברות ליסינג אמינות יציעו בדרך כלל שקיפות מלאה לגבי היסטוריית הטיפולים של הרכבים המוחזקים על ידיהן, בנוסף לתקופת אחריות שתהיה כלולה במחיר. היצע הרכבים הוא רחב, כך שתהיה לכם אפשרות בחירה בין מגוון של רכבים יד שניה במקום אחד. 
החיסרון של מכירת רכב בעסקת טרייד אין עם חברת ליסינג עלול להיות המחיר שתקבלו תמורת רכבכם הישן, שיתכן ויהיה נמוך יותר מזה שהייתם מקבלים עבורו במכירה עצמאית. זהו אכן גורם שצריך לקחת בחשבון כשמחליטים לבצע עסקה מסוג זה, אבל כדאי לשאול האם הפער במחיר שתקבלו תמורת רכבכם הישן אינו מוצדק על ידי הזמן והאנרגיה הרבים שתחסכו במסגרתה. בצירוף עם האפשרות לקניה בטוחה והעובדה שתוכלו להחליף את רכבכם במהירות, מדובר בהחלט באפשרות שכדאי בהחלט לשקול בחיוב.
המאמר באדיבות גלי ליסינג בע"מ המציעה מגוון פתרונות בתחום הרכב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה