קריפטו

זהירות! האתר הזה מתחזה ל-airbnb

חברת ברנדשילד שזיהתה את ההונאה, מצאה כי הגולשים התמימים מופנים לאתר המזויף ומתבקשים לשלם בקריפטו - כספם ייגנב. לדבריהם, האתר נראה ומעוצב בדיוק כמו האתר הרשמי והאמיתי, בהטעיה כמעט מושלמת 
מערכת ice | 
Airbnb, אוקראינה (צילום unsplash)
חוקרי סייבר ישראלים מצאו אתר שמתחזה לאתר רשמי של ענקית השכרת הבתים העולמית airbnb, כך על פי כלכליסט. כפי שנחשף בכתבה, האתר מנסה לשכנע את הגולשים לבצע עסקת שכירות דרך מטבעות קריפטו.
 
חברת ברנדשילד שזיהתה את ההונאה, מצאה כי גולשים שינסו להשתמש באתר וישלחו דרכו תשלום בביטקוין - כספם ייגנב. באזהרה לציבור הם מתריעים שמדובר באתר שעוצב ונראה כמו airbnb האמיתי עם אנימציות ואפילו חשבון טלגרם וטוויטר נלווה.
אלא שבדיקה בערוץ הטלגרם המדובר ניכר כי רבים מהגולשים נפלו בפח ובטוחים שמדובר באתר רשמי של airbnb. לדברי החוקרים, האתר עלה לאוויר בסוף מרץ, לקראת חג הפסח, הפסחא והרמאדן, שכן תמיד בתקופות החגים ישנה עליה בהיקפי ההונאות. מכיוון שכעת רבים מחפשים דיור זול כדי להוריד את מחירי החופשה. 
רבים מהגולשים ימצאו את התשלום במטבע קריפטו כתשלום חדשני ויוזמה ברוכה של החברה. מבחינה טכנית, ההאקרים מפרסמים את האתר המזויף ברשתות החברתיות, דרך מיילים והודעות פישינג והגולשים נופלים ברשת ומגיעים לאתר המזויף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה