קריפטו

עומר אדם בהשקעה יוקרתית במיוחד: "מאמין בתעשייה הזאת"

בשיתוף פעולה עם הזמר הצרפתי הענק קנדג'י, הזמר השלים את רכישתו של אחד הקופים היותר נדירים בקולקציית ה-NFT המצליחה ביותר בעולם: Bored Ape Yacht Club, יצירה עלייה שילם ג'סטין ביבר 1.3 מיליון דולר: "ענף שהולך להיות משמעותי בשנים הבאות" 
מערכת ice |  5
עומר אדם והקוף מקולקציית ה-NFT (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
עומר אדם בדריסת רגל ראשונה בעסקי ה-NFT. בימים אלה השלים הזמר ששב ארצה ממסע הופעות מוצלח בארה"ב ומיד השיק את השיר BOMBA  - שיתוף פעולה בינלאומי עם הזמר הצרפתי הענק קנדג'י, את רכישתו של אחד הקופים היותר נדירים בקולקציית ה-NFT המצליחה ביותר בעולם: Bored Ape Yacht Club (או בקיצור BAYC).
נכון להיום המחיר המינימלי של כל יצירה עומד על מאות אלפי דולרים. כך למשל, ג'סטין ביבר נפרד מ-1.3 מיליון דולר לטובת בעלות ביצירה הייחודית. לדברי עומר אדם: "מדובר בדריסת רגל ראשונה בענף שאני מאמין בפוטנציאל שלו, לטווח הארוך". אדם חשף את תמונת הקוף שרכש בחשבון הטוויטר החדש שפתח באחרונה בכתובת: @therealomeradam.
 
הקוף של עומר אדם הוא נצר למשפחה מפוארת - אוסף של 10,000 תמונות מצוירות של קופי-אדם שנוצרו על ידי אלגוריתם באופן אוטומטי על גבי טכנולוגיית בלוקצ'יין. כל קוף הוא יצירה ייחודית לגמרי ומחירו מאופיין באמצעות מידת הנדירות של מאפייניו העיצוביים-פיזיים. כך למשל, רק ל-12% מהקופים יש פרווה אפורה, ל-8% מהקופים יש הבעת פנים עייפה ול-2% בלבד יש כובע פרופלור.
הקוף של אדם נחשב לנדיר במיוחד בשל הביגוד המיוחד שהקוף לובש וכן לאור בלון המסטיק שהוא מנפח - מתברר כי רק אצל 1% מתוך 10,000 הקופים שהוצעו מתקיימים המאפיינים האלה. הקוף של אדם יימצא בחברה טובה לאור העובדה שגם לקוף שרכש הכדורגלן ניימאר יש מסטיק, וכי לקוף של אמינם ביגוד דומה לזה של אדם.
הפרויקט, שמאחוריו עומדת חברה בשם Yuga Labs, הושק רשמית באפריל 2021 וצבר עד כה מכירות בשווי של יותר ממיליארד דולרם. ב-30 באפריל הוצעו 10,000 הקופים למכירה בעלות ראשונית של כ-200 דולר לכל יצירה. מאז, הבעלים של הקופים החלו לסחור בהם, הביקוש גאה, הקופים החלו להיסחר בסכומים של אלפי דולרים וכיום, על מנת להיות הבעלים הגאה של קוף מהסדרה המפורסמת יש אנשים שמוכנים להיפרד ממאות אלפי דולרים. בין המגה-מפורסמים אשר רכשו קוף ותרמו לבאז המטורף שסביב הקולקציה: ג'סטין ביבר, מדונה, סנופ דוג, סרינה וויליאמס, ניימאר, ג'ימי פאלון, גווינת' פאלטרו, שאקיל אוניל ופריס הילטון.
הקופים שבסדרה מיועדים לשמש כתמונות פרופיל, כל אחד מהם ייחודי ואת כל אחד מהם ניתן לרכוש כ-NFT בלבד. מעבר לזכויות קניין רוחני ביצירה (הבעלים יכול לעשות ביצירה כל שימוש העולו על רוחו – למשל, להציג אותו על פרטי לבוש), הבעלות על היצירה מקנה לבעלים כרטיס כניסה ל"מועדון היאכטות של הקופים המשועממים" – מדובר במועדון מקוון אשר צפוי לקיים אירועים בלעדיים לחברי המועדון; וכשהחברים במועדון הם דמויות כמו ג'סטין ביבר, מדונה, סנופ דוג – צפוי להיות מעניין.
במקביל להתחדשות בקוף, עומר אדם חתם בסוף השבוע על מזכר הבנות עם חברת טקטונה הציבורית ליצירה של מגוון מוצרים דיגיטליים ו-NFT. טקטונה הנסחרת בבורסת ת"א, נחשבת לחברה מובילה בתחום הנכסים הדיגטליים והבלוקצ'ין.
עומר אדם מסר: "אני מאמין בעתיד תעשיית ה-NFT ובפוטנציאל שלה, לטווח הארוך. זו דריסת רגל ראשונה בענף שהולך להיות משמעותי בשנים הקרובות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מתחיל להיראות כמו סופגניה (ל"ת)
    ערס 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הלבנת כספים פרק אקסלנס
    חוקר מס הכנסה 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל
    סגור
  • 2.
    איזה מהתמונות זה אדם ?
    רוברט 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה מהתמונות זה אדם ?
    סגור
  • חחח מתבקש... (ל"ת)
    עופר 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אהה אתה מאמין בתעשייה הזאת? ממש וורן באפט (ל"ת)
    נסי 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור