קריפטו

הקריפטו היומי: עליות זהירות, אך השפל עדיין כאן

המטבעות הבולטים בשוק ממשיכים לעלות בצעדים קטנטנים, אך לא מצליחים להתרחק משערי השפל שרשמו במהלך השבוע האחרון
מערכת ice | 
מדדי קריפטו (צילום unsplash)
שוק הקריפטו רשם גם היום עליות קלות, שהגדילו את שווי השוק הכולל שלו בשיעור של 1.3% ל-1.28 טריליון דולר.
ביטקוין, המטבע הוותיק והגדול בשוק, עלה בשיעור דומה לזה הכללי של השוק, 1.32%, למחיר של 29,208 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 556 מיליארד דולר. עם זאת, בהשוואה ליום ראשון שעבר הוא ירד בשיעור של 2.4%.
את'ריום, המטבע השני בגודלו שעליו גם מבוססים מטבעות ונכסים דיגיטליים רבים אחרים כמו רוב שוק ה-NFT, רשם עלייה יומית בשיעור של 1.56% למחיר של 1,802 דולר ושווי שוק כולל של 217 מיליארד דולר. כאן ההשוואה ליום ראשון שעבר מדאיגה עוד יותר, ומצביעה על ירידה בשיעור של כ-11%.
ביננס קוין, המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, הסתפק בעלייה צנועה מאוד של חמישית האחוז למחיר של 303 דולר למטבע ושווי שוק של כ-49.4 מיליארד דולר – ערך נמוך בכמעט 5% מלפני שבוע.
 
ריפל גם הוא ממשיך לרשום ביצועים לא מרשימים, בלשון המעטה, עם עלייה יומית בשיעור של פחות מ-0.7% למחיר של 38 סנט למטבע ושווי שוק של פחות מ-19 מיליארד דולר, המהווים ירידה של כשבעה אחוזים ושני שליש לעומת השבוע שעבר.
קרדאנו הוא המטבע שעלה הכי הרבה ב-24 השעות האחרונות – כמעט 2.8% - אך גם זה שירד הכי הרבה בטווח השבועי – 13.4% - כאשר כעת מחירו 47 סנט למטבע ושווי השוק שלו עומד על מעט פחות מ-16 מיליארד דולר.
ודוג'קוין רושם עלייה בינונית יחסית של 1.43% היום, שמשאירה אותו במחיר של מעט יותר מ-8 סנט למטבע ושווי שוק של פחות מ-11 מיליארד דולר – ירידה של 4.3% בשבוע האחרון. זאת למרות שבסוף השבוע ניסה אילון מאסק להקפיץ אותו פעם נוספת על ידי ציוץ שהודיע כי כעת ניתן לרכוש מזכרות של טסלה במטבע הזה, ובקרוב תחל גם חברת החלל שלו, SpaceX, למכור מזכרות הקשורות אליה תמורת המטבע שסמלו הוא כלב שיבה-אינו, כמו זה שמאסק אימץ במציאות בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה