קריפטו

עוד מכה לקריפטו: פלטפורמת ההלוואות הישראלית על סף קריסה?

צלזיוס, פלטפורמת קריפטו מהגדולות בשוק, ממשיכה לצלול. עוד לא סיפקה הסבר למהלך השהיית המשיכות, ההחלפות וההעברות בין חשבונות לפני שבוע, צעד שריסק את שווי המניה. הרגולטורים חוקרים, והלקוחות נותרו בחושך: החברה ביטלה את מפגשי השאלות והתשובות לקהילה ב-YouTube וב-Twitter Spaces
מערכת ice |  1
קריפטו בירידה (צילום vecteezy)
Celsius Network, פלטפורמת הקריפטו הישראלית־אמריקאית שהיא מהגדולות בשוק, ממשיכה לצלול. החברה עדיין לא סיפקה הסבר מניח דעת למהלך שביצעה בשבוע שעבר - השהיית המשיכות, ההחלפות וההעברות בין חשבונות, בצעד שעורר דיונים וגרם למחיר המניה של החברה לצניחה חופשית.
בזמן שהרגולטורים חוקרים, הלקוחות של צלזיוס נותרו בחושך. אנשי הפלטפורמה אף ביטלו את העדכון התקופתי - מפגשי השאלות והתשובות הנערכים ב-YouTube וב-Twitter Spaces. זהו נוהג מקובל בעולם הקריפטו המכונה AMA ("שאל אותי הכול" - "Ask Me Anything").  
 
החברה פרסמה הודעה ברשת לקהילת צלזיוס, שבה נכתב: "עבר שבוע מאז שהשהינו משיכות, החלפה והעברות. אנחנו רוצים שהקהילה שלנו תדע שהמטרה שלנו ממשיכה לייצב את הנזילות והפעילות שלנו. תהליך זה ייקח זמן. כפי שהיה בראש סדר העדיפויות מאז הקמת החברה שלנו, אנו מקיימים דיאלוג פתוח עם רגולטורים וגורמים רשמיים. אנו מתכננים להמשיך לעבוד עם רגולטורים וגורמים רשמיים בנוגע להפסקה זו ולנחישות של החברה שלנו למצוא פתרון.
"אנו משהים את מרחבי הטוויטר וה-AMA שלנו כדי להתמקד בניווט באתגרים חסרי התקדים הללו ומבקשים למלא את האחריות שלנו כלפי הקהילה שלנו. הפעולה למען הקהילה שלנו נותרה בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו נמשיך לעבוד מסביב לשעון".
בסוף ההודעה החברה מודה למשתמשיה, ומוסיפים אזהרה: "שימו לב: ראינו עלייה בחשבונות המדיה החברתית המתיימרים כוזבים להיות קשורים לצלזיוס. אנו קוראים לקהילה להיות ערנית".
 
אלכס משינסקי, מנכ"ל צלזיוס, ניסה להרגיע את הלקוחות בשבועות האחרונים, ואמר שהם יכולים למשוך את נכסיהם בכל עת. החברה גם השיקה מבצע חוזר לאחרונה, ומציעה ללקוחות תגמולים אם הם העבירו נכסים לחשבונות צלזיוס עד 180 יום. "היופי במה שצלזיוס הצליחה לעשות הוא שאנחנו מספקים תשואה, אנחנו משלמים את זה לאנשים שלעולם לא יוכלו לעשות את זה בעצמם, אנחנו לוקחים את זה מהעשירים וניצחנו את המדד. זה כמו ללכת לאולימפיאדה ולקבל 15 מדליות ב-15 תחומים שונים", אמר משינסקי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לקחו את הכסף להמר בקזינו (ל"ת)
    זה הונאה 06/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור