קריפטו

5 מיליון דולר מהצד: בכיר בבורסת הקריפטו נחשד בגניבה

עובד בבורסת הקריפטו Huobi נעצר לאחר שהתגלה כי גרף לכיסו רווח של 5 מיליון דולר מעסקאות לא חוקיות
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום unsplash, freepik)
מנהל בכיר לשעבר בחברת Huobi, בורסת המטבעות הקריפטוגרפיים הרביעית בגודלה בעולם לפי נפח מסחר, הואשם ברווח של 5 מיליון דולר מעסקאות לא חוקיות, לפי דיווח של הפייננשל טיימס.
צ'ן בוליאנג עומד לדין בהונג קונג בגין העסקאות לכאורה שבוצעו בין פברואר למרץ 2020. לפי הדיווחים בוליאנג רשם חשבון קמעונאי על שם אביו ולאחר מכן הפקיד אשראי של 20 מיליון דולר לחשבון. בוליאנג הואשם בביצוע עסקאות עם החשבון הזה, ובסופו של דבר שלף לכיסו רווחים של 5 מיליון דולר בדמות ה-Tether stablecoin.
 
דובר החברה אמר כי העסקתו של בוליאנג הופסקה במאי 2020, וכי העובד לשעבר עבד במחלקת הלקוחות המוסדיים של Huobi.
תביעה אזרחית שהוגשה על ידי Huobi מגלה כי בוליאנג סיפקה לחשבון הקמעונאי מסגרת אשראי של 20 מיליון דולר ישירות מהחברה, ובעצם אפשרה להציב את העסקאות במרווח כאשר כל הסיכון נופל על Huobi.
זו לא הפעם הראשונה שמקורב לבורסת קריפטו מואשם בסחר לא חוקי, שכן ראש תחום המוצר לשעבר של אתר מכירות ה-NFT, OpenSea  הפך לאדם הראשון שהואשם בהלבנת הון והונאת רשתות הקשורות למסחר פנים NFT בתחילת החודש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטבעות שוי אפס
    ירון בן נון 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המטבעות הדיגיטלים. שמוחזקים בארנקים דיגיטלים שקל מאוד לאבדסיסמה למשל הם הפקרות ומצד שני האופציה לסחור ולהשקיע דרך בורסה של מטבעות אלו צפויה או לפשיטת רגל של אותה בורסה או לגניבות מתוך אותה בורסה את הלקוחות שלה ..תפנימו לא כדאי בכלל ביחוד עם מיהוא כמו אלון מאסק מוציא ציוץ או לטובה או לרעה ואתם מתים
    סגור