קריפטו

האם זה החוק שיהפוך את הקריפטו לאמצעי תשלום?

הצעת חוק חדשה בארה"ב, עליה חתומים סנאטורים משתי המפלגות, מנסה לפטור ממס פעולות קטנות במטבעות דיגיטליים. גם אם היא לא תעבור, הצעות דומות רבות מצביעות כי זוהי המגמה אליה הולכים המחוקקים
יאיר מור | 
מטבעות דיגיטליים (צילום freepik)
הצעת חוק חדשה בארה"ב עשויה לסלול את הדרך לשימוש במטבעות קריפטו להעברות כספיות קטנות, כגון תשלום על מזון או העברות בין חברים ובני משפחה.
תחת הכותרת "חוק הוגנות המס במטבעות וירטואליים", מציעים הסנארטור הרפובליקני מפנסילבניה פטריק טוּמי והסנאטורית הדמוקרטית קירסטן סינמה מאריזונה להחיל פטור ממס עבור כל פעולת העברה של מטבעות קריפטו בשווי של פחות מ-50 דולר.
 
"בעוד שמטבעות דיגיטליים מסוגלים להפוך לחלק מחיי היומיום של אמריקאים, כללי המס הנוכחיים שלנו עומדים בדרכו", אמר טומי על ההצעה, שהוא מנסה להעביר כפעולה אחרונה לפני פרישתו הקרובה מהפוליטיקה חזרה לשוק הפרטי. הוא הוסיף כי ההצעה תאפשר לאנשים "שימוש במטבעות קריפטו ביתר קלות כשיטה יומיומית לתשלום על ידי פטור ממס עבור העברות אישיות קטנות כגון רכישת כוס קפה"
לא מדובר בהצעה היחידה שמנסה להקל מעט את היחס כלפי פעולות קטנות במטבעות קריפטו כדי לאפשר למשתמשים לשלם באמצעותם בחיי היומיום ללא דאגות מיותרות. עד כה, מס הכנסה האמריקאי הצהיר כי על כל פעולה של רכישה או מכירה של קריפטו יש לדווח לו באופן מסודר, כולל הרווחים או ההפסדים שמגולמים בה, ולשלם מסים במקרה של רווח. לפני כחצי שנה עלתה הצעת חוק בבית הנבחרים, הבית התחתון של הסנאט האמריקאי, לפטור ממס פעולות קטנות, וגם ההצעה הרחבה יותר לאסדרת שוק הקריפטו, שמובילים הסנאטורית הרפובליקנית סינת'יה לוּמיס מוויומינג וקירסטן ג'יליברנד הדמוקרטית מניו-יורק, כוללת סעיף דומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה