קריפטו

הקריפטו היומי: קרדאנו זינק, האם הצליח לחולל מהפך?

המטבע שעבר לאחרונה תקופה קשה זינק היום בשיעור החד בטבלה ועקף את המטבע שהיה שם לפניו בימים האחרונים. גם יתר המטבעות רשמו עליות מכובדות
מערכת ice | 
קרדאנו (צילום unsplash, freepik)
שוק הקריפטו רשם היום את אחד הימים האופטימיים ביותר שלו זה חודש וחצי, כאשר כל המטבעות המרכזיים רשמו עליות בשיעורים ממוצעים של כמעט 5%, והשוק כולו עלה כתוצאה מכך ב-4.3% ביום ו-1.8% בשבוע, לשווי של 1.18 טריליון דולר – אם כי בהשוואה לאותו תאריך לפני שנה הוא נמצא בנפילה של 36.3%, כך לפי נתוני אתר CoinGecko, העוקב אחר שוויים של יותר מ-13,000 מטבעות קריפטוגרפיים שונים.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, עלה בקרוב לחמישה אחוזים ביום וקרוב לארבעה אחוזים בשבוע למחיר של 24,163 דולר למטבע – אחד המחירים הגבוהים ביותר שלו זה חודש וחצי – ושווי שוק כולל של 461 מיליארד דולר.
את'ר, המטבע השני בגודלו, זינק ביותר מחמישה וחצי אחוזים ביממה ושבעה אחוזים בשבוע, למחיר של 1,790 דולר למטבע ושווי שוק של 217 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר ביננס, עלה בכארבעה אחוזים ושני שליש, למחיר של 330.3 דולר למטבע ושווי שוק של 53 מיליארד דולר. בשבוע האחרון זינק המטבע הזה בשיעור של חמישה עשר וחצי אחוזים.
ריפל הסתפק בעליות צנועות יחסית – שלושה אחוזים לעומת אתמול ואחוז וחצי לעומת יום שני שעבר, למחיר של 38 סנט למטבע ושווי שוק של 18.5 מיליארד דולר.
 
קרדאנו, לעומת זאת, הפתיע וזינק בכמעט שישה אחוזים – העלייה החדה ביותר בעשירייה המובילה. כעת מחירו 54 סנט למטבע ושווי השוק שלו 18.4 מיליארד דולר – רק 100 מיליון מתחת לריפל, ומעט מעל המטבע צמוד-הדולר Binance USD, שהפריד לאחרונה בין שני המטבעות הנ"ל.
ודוג'קוין רשם גם הוא עליות צנועות יחסית בשיעורים של פחות משלושה אחוזים ביום ו-3.6% בשבוע, אך זה הספיק לו כדי לחצות את רף ה-7 סנט למטבע ושווי השוק שלו הגיע ל-9.4 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה