קריפטו

נוכל הקריפטו חוגג במעצר הבית: מי הגיעה לבקר אותו?

טיפאני פונג, בת ה-26, שמתמחה בתוכן קריפטו, היה האדם הראשון אליו נפתח מייסד FTX, בנוגע לשמועות סביב חייו הפרטיים
מערכת ice | 
טיפאני פונג (צילום אינסטגרם)
סם בנקמן-פריד, הבעלים המושמץ של בורסת הקריפטו FTX, שקרסה באופן גרנדיוזי, זכה לביוקר מפתיע במהלך מעצר הבית שלו, ממשפיענית הקריפטו טיפאני פונג, שאמרה שהוא נראה "אופטימי באופן מפתיע" לקראת משפטו. פונג, בת ה-26, שמתמחה בתוכן קריפטו, היה האדם הראשון אליו נפתח מייסד FTX, בנוגע לשמועות סביב חייו הפרטיים, בשיחת טלפון שפורסמה לראשונה בנובמבר. עם זאת, על פי פונג, השיחה נוכחתי שלהם הייתה עסקית לחלוטין.
פונג אמרה שבנקמן-פריד "נראה דומה למצבו הרגיל ונשאר אופטימי באופן מפתיע, אם כי מודע לחומרת מצבו", בהתייחסו לעונש המאסר של עד 115 שנות מאסר שהוא צפוי לו אם יורשע בכל הסעיפים, פונג אמרה "נראה שהוא לא רוצה לדבר יותר מדי על התרחישים הגרועים ביותר".
 
בנקמן-פריד נעצר באיי בהאמה, שם ניהל את בורסת הקריפטו FTX לפני קריסתה, ב-12 בדצמבר. הוא היה כלוא למשך שבוע בכלא פוקס היל השורץ לשמצה בעכברים, לפני שהסכים להסגר בחזרה לארה"ב. פונג אמרה שהם "נגעו בתקופתו בפוקס היל", אבל לא הרחיבה איך הוא הסתדר בכלא. היא הוסיפה: "הוא בהחלט הביע חרטה מספר פעמים", במהלך השיחה שלהם, על הלקוחות שהפסידו מיליונים כתוצאה מהעוולות הפיננסיות לכאורה של בנקמן-פריד, שהובילו לקריסת FTX. "הוא מנסה לאסוף את מחשבותיו על האירועים", הוסיפה פונג וציינה שבנקמן-פריד היה על המחשב שלו בזמן שהם דיברו, אבל לא שיחק.
פונג - שמתהדרת ב-19,000 עוקבים ביוטיוב ו-39,000 עוקבים בטוויטר - מתארת ​​את עיסוקה הנוכחי בלינקדאין כעצמאית "יוצרת תוכן קריפטו בלתי רצונית" ואמרה שבמקרה היא הייתה בסן פרנסיסקו הסמוכה כדי לבלות את החגים עם אחותה ובעלה, כשקיבלה הודעה מבנקמן-פריד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה