קריפטו

לראשונה בישראל: קמפיין השקעה בביטקוין בטלוויזיה

שיתוף פעולה חדש בין קשת לבית ההשקעות לנכסים דיגיטליים, סילבר קסטל. במסגרת שיתוף הפעולה יעלה קמפיין בפריסה רחבה בטלוויזיה ובדיגיטל בקשת, בפעם הראשונה בישראל, להשקעה בביטקוין
מערכת ice |  2
אלי מיזרוח (צילום אוסנת ניר)
במסגרת הסכם לשיתוף פעולה בין קשת לבין סילבר קסטל, בית ההשקעות לנכסים דיגיטליים, יעלה קמפיין שיווקי ראשון מסוגו בתחום הקריפטו בארץ. הקמפיין יעלה בפריסה רחבה בטלוויזיה ובדיגיטל בקשת, ויתמקד בחשיפת קרן הגידור "מומנטום" של בית ההשקעות סילבר קסטל מדובר בקרן המבוססת ביטקוין ואיתריום הנגישה לכלל המשקיעים הכשירים בישראל.
שיתוף הפעולה בין קשת לסילבר קסטל והעלאת הקמפיין הינם חלק מהאסטרטגיה של סילבר קסטל להוביל את תחום הנכסים הדיגיטליים ולהנגיש אותו לקהל המשקיעים בישראל.
 

 
הקמפיין מתמקד בכך שהשקעות בקרנות של סילבר קסטל מאפשרות השקעה בנכסים דיגיטליים לצד הגנה באמצעות פוליסת ביטוח של חברת לודיס הבינלאומית, וזאת בנוסף לכך שסילבר קסטל הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב.
אלי מיזרוח, מנכ"ל סילבר קסטל, בית השקעות לנכסים דיגיטליים, מסר: "אנו מתרגשים להיות הראשונים שיובילו קמפיין שיווקי בתחום הקריפטו. הקמפיין הינו חלק מהאסטרטגיה של סילבר קסטל להנגשת נכסים דיגיטליים. תחום השקעות הביטקוין חוזר לתפוס תאוצה וחשוב לנו להדגיש את הפוטנציאל בהשקעה דרך סילבר קסטל לאור היותה חברה נסחרת בבורסה בתל אביב. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם קשת הזדמנות גדולה להביא את התחום ההשקעות בביטקוין לטלוויזיה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפי הדוחות הכספיים הם חמור מת (ל"ת)
    גיל 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מתעסקים בשטויות!!!!
    אנצי! 06/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה בקשת עוד כלי תקשורת לא מתעסקים במה שבאמת צריך כמו להיות יותר חברתיים.הבעיה, רשתות התקשורת מוחזקות על ידי חברות שהם עם אינטרסים כלכליים ולכן,לא רוצות ביקורת על העסקים שלהן.במקום שישפיעו על הממשלה לשנות סדרי עדיפויות!!!!
    סגור