דיגיטל וטק

סילבר קסטל נכנסת לתחום ה-Metaverse וה-NFT

סילבר קסטל, בית השקעות לנכסים דיגיטליים, נכנסת לתחום ה-Metaverse וחוברת ל-StudioMverse המתמחה בפתרונות, פיתוח והטמעה מותאמים לפרויקטים בעולמות ה-Metaverse וה-NFT
מערכת ice | 
מטאוורס (צילום freepik)
בית ההשקעות הדיגיטלי סילבר קסטל בניהול אלי מיזרוח ו-StudioMverse של מתן חי, חוברים להקמת חברה ייעודית שתהיה בבעלותה המלאה של סילבר קסטל, ותעסוק בעולמות ה-Metaverse וה-NFT.
אלי מיזרוח, מנכ״ל סילבר קסטל: "ב-Metaverse אותו יקום וירטואלי תלת ממדי שאמור להחליף את האינטרנט שאנחנו מכירים, קיימת נקודת מפגש מרתקת בין המציאות המדומה לבין הבלוקצ'יין, טכנולוגיה המאפשרת ביצוע ותיעוד של פעילות עסקית מבוזרת ללא פיקוח מרכזי, שהביאה לעולמנו בין השאר את המסחר בפריטי NFT. מדובר בשילוב רב עוצמה, וכחלוצים בתחום אנחנו מאמינים שהשילוב ייתן ערך רב לסילבר קסטל. כניסה מוקדמת ל-Metaverse תאפשר לסילבר קסטל ליצור אפיקי הכנסה חדשים, להגיע לקהלים חדשים, לשפר את תדמיתם הציבורית באמצעות טכנולוגיה וליצור נאמנות אמיתית למותג. ל-Metaverse פוטנציאל צמיחה אדיר, מדובר בתחום שצפוי לזנק לכ-72 מיליארד דולר כבר בשנת 2024".
 
StudioMverse נוסדה על ידי מתן חי - מייסד ומנכ"ל של חברות ומיזמים מתחומים שונים וליאור סושרד אמן החושים הבינלאומי ויזם עסקי בשנים האחרונות. החברה יוצרת יקומים וירטואליים תלת מימדיים, המוגדרים כשלב הבא באבולוציה של האינטרנט ואחד מחמשת הטרנדים והטכנולוגיות המובילות השנה.
סילבר קסטל, בית ההשקעות לנכסים דיגיטליים, מעדכן על חתימת מזכר הבנות לא מחייב עם StudioMverse בע"מ לשיתוף פעולה בתחום ה-Metaverse והנפקות ה-NFT באמצעותם, דרך הקמת חברה ייעודית אשר תהיה בבעלותה המלאה של סילבר קסטל. במסגרת ההסכם, פעילות הסטודיו (StudioMverse) תועבר במלואה לחברה הייעודית, לרבות המוניטין, הידע וזכות הבעלות בקניין הרוחני של הסטודיו, הסכמים עם לקוחות קיימים אך ללא התחייבויות או חובות כלשהם, וכל זאת ללא תמורה. תנאי לכניסתו של שיתוף הפעולה לתוקף הינו גיוס סכום השקעה התחלתי של לפחות 1,500,000 דולר ארה"ב תוך 3 חודשים ממועד חתימת ההסכם המחייב שיחתם בין הצדדים על פי מזכר ההבנות, כאמור.
ל-StudioMverse ניסיון רב ביצירת נוכחות ב-Metaverse מול לקוחות הסטודיו, כולל פלטפורמת מסחר ב-Metaverse ופיתוח שיתופי פעולה עם גופים מובילים בתחומי ה-NFT והקריפטו. הם מלווים, בפיקוח אישי צמוד, את הלקוחות החל משלב גיבוש האסטרטגיה והגדרת היעדים, דרך אפיון המוצרים, הפיתוח, השיווק והמכירות ב-Metaverse. עם השלמת העסקה כאמור, סילבר קסטל תחזיק ב-92% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה הייעודית, מתן חי יכהן כמנכ"ל החברה הייעודית ויחזיק ב-5% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, ליאור סושרד יכהן כ-Creative Director ויחזיק ב-3% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה.
סילבר קסטל, בית ההשקעות לנכסים דיגיטליים, נוסד על ידי בכירי הבנקאות ושוק ההון בישראל ב-2018 ומתמחה באיתור הזדמנויות השקעה ללקוחות מוסדיים וכשירים. החברה, שהחלה להיסחר השנה בבורסה בת"א, שמה לה למטרה להנגיש את תחום הקריפטו לקהל משקיעים רחב ככל האפשר, ולאפשר לשוק ההון הישראלי חשיפה בטוחה ויעילה לתחום המטבעות הקריפטוגרפיים. סילבר קסטל מנהלת כיום שתי קרנות פעילות, עם הביטקוין, המטבע הדיגיטלי המוביל, כנכס בסיס. בנוסף מאפשרת החברה ללקוחותיה לבצע השקעות קריפטו מתקדמות (Defi ו-NFT), לסחור במכשירי השקעה פסיביים הצמודים למטבעות דיגיטליים ולקבל הלוואות מגובות ביטקוין, המאפשרות לנהל ביטחונות מבוססי נכסים דיגיטליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה