דיגיטל וטק

נדל"ן ישראלי ראשון במטאוורס: זו החברה שהפכה לחלוצה

החברה הישראלית הראשונה שרכשה נדל"ן במטאוורס מציגה את הנכס שלה שמוקם באיזור מבוקש שידוענים ברחבי העולם מחזיקים בו קרקעות, "צעד ראשון לפריסה ריבה בעולמות הווירטואליים"
מערכת ice |  1
מתחם BBB במטאוורס (צילום הדמיית דה-בוקס)
קבוצת BBB הופכת לחלוצה ישראלית, שבבעלותה שטח נדל"ן בעולמות המטאוורס וסוללת את הדרך הדיגיטלית של תחום המסעדנות הישראלית בנוכחות ופרסום בזירות הטכנולוגיות החדשות.
הקבוצה, בשיתוף עם דולי אור הלב לפיד וסוכנות The Box, רכשה שטח בעולם Decentraland, בו מתרכזים שחקנים מכל העולם  והקימה  food truck וירטואלי שיחכה לכל  דמות וירטואלית שתעבור במתחם ויציע הטבה למימוש במסעדות הרשת הפיזיות הפרוסות ברחבי הארץ, זאת על מנת ליצור חווית משתמש הוליסטית ולחבר בין העולמות- הן הווירטואליים והן הפיזיים.
זאת ועוד- כדי להעניק ערך מוסף חדש ורלוונטי לחברי המועדון של רשת BBB, עמלים צוותי הקריאטיב והשיווק על תכנית פעילות לשנים הקרובות, בה ישולבו אירועים שונים מתחום הקולינריה לצד תכנים מעולמות המוזיקה, הספורט ותרבות הפופ כולה.
המהלך מהווה המשך ישיר לאסטרטגיית הקבוצה אשר חורטת על דגלה את העמקת ערך החדשנות בכל החזיתות. המציאות המדומה תאפשר ל- BBB  לפרוץ את הגבולות הפיזיים ולתקשר עם לקוחות מכל העולם.
איך זה עובד? המטאוורס נגיש לכל משתמש בעולם שיש ברשותו משקפי VR (מציאות וירטואלית). בכניסה לעולם הווירטואלי ניתן לייצר אינטראקציות בזמן אמת עם כל משתמש הנמצא און ליין. בשנים האחרונות המגמה נמצאת בעלייה מאסיבית, מפעילות של קהילות גיימינג שנפגשות למשחקים קבועים, אימוני ספורט יומיומיים, הופעות חיות של מוזיקאים ואומנים מכל העולם ועד לאימונים מתקדמים של טייסי קרב- גם אצלנו, בצה"ל.
המטאוורס, למעשה, מטשטש את הגבולות המוכרים ומעביר את המשתמש לעולם  נטול מרחק וזמן.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי  קבוצת  BBB: "מבחינתנו מדובר רק בצעד ראשון מתוכנית עתידית לפריסה רשתית בעולמות הווירטואליים עם קשר היברידי ישיר לעולם הפיזי. הנדל"ן הווירטואלי מייצר הזדמנות חד פעמית כרגע ומקביל לרכישת קרקעות של חברות גדולות במשק לפני כמה עשורים.  אנחנו 
רואים בענף רק את תחילת אימוץ המגמה, זה רק קצה הקרחון. לדבריה: "הפוד טראק הווירטואלי שייצרנו נועד לנוע בעתיד בכל רחבי המטאוורס, המתחם הנדלנ"י שייצרו מספק מקום מפגש וציון דרך היסטורי במגמה העולמית. מבטיחה למשתמשים חוויה דיגיטלית ייחודית וכן, כמה הפתעות מעולמות ה NFT שמסתתרים במתחם."
 
עוד מסרה אהובה תורג'מן: "ההשקעה שלנו ברכישת נדל"ן וירטואלי והכניסה לעולמות מטאוורס הינה עוד צעד בהעמקת ערך החדשנות, תוך חיזוק קהילת חברי המועדון, המהווים את אחד הנכסים החשובים לנו ביותר. קבוצת BBB תבוא לידי ביטוי גם בעולמות הווירטואליים, ואנו מתרגשים על האפשרות להקים מרכז קולינרי ותרבותי, שיהיה זמין לכל אזרחי העולם, באשר הם."
קבוצת BBB הינה קבוצת המסעדות הגדולה בישראל, המפעילה את המותגים BBB, בורגרים, מוזס ומוזס שופ. החברה מנהלת בשיטת הזכיינות כ- 95 מסעדות בפריסה ארצית. מסעדות הקבוצה מציעות תפריטים עשירים ומעניקה ללקוחות חוויה בלתי נשכחת עם אוירה שונה של איכות, שירות, פינוק, משפחתיות, נגישות עדכניות ובילוי. תפריטי הרשתות מוקפדים ומפתיעים עם מנות של המבורגרים ייחודיים במגוון רחב וצורות שונות של הרכבים וגדלים לכל מנה וכל זאת לצד מבחר סלטים ומנות פתיחה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתפטרי בואי אלינו
    מתחרה 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמענו שאת אוהבת מכוניות...
    סגור