השוק

פייסבוק חוגגת: זה הלקוח המפתיע שרכש נדל"ן במטאוורס

לאחר שהודיע כי הוא נוטש 60 סניפים פיזיים, בנק ההשקעות הבריטי רוכש את The Sandbox, חלקת אדמה וירטואלית במטאוורס, בניסיון להגיע לקהלים חדשים
מערכת ice | 
פייסבוק (צילום vecteezy ,pexels)
בנק ההשקעות הבריטי HSBC רוכש את The Sandbox, חלקת אדמה וירטואלית במטאוורס, זאת  על מנת להצליח להתחבר ולהגיע לחובבי ספורט וגיימינג. The Sandbox נוצר על ידי חברת המשחקים וההשקעות Animoca Brands, המתמקדת ב-metaverse. מדובר על משחק נייד מבוסס בלוקצ'יין המאפשר למשתמשים ליצור משחק לא ליניארי משלהם. ל-Animoca Brands השקעות ביותר מ-150 חברות NFT metaverse ובלוקצ'יין.
HSBC מצטרפת לענקית בנקאות נוספת במטאוורס, JPMorgan, שפתח סניף וירטואלי גם כן בחודש שעבר. כזכור, רק השבוע הודיע HSBC כי הוא נוטש 60 סניפים פיזיים בבריטניה. 
HSBC הלונדונית הניבה הכנסות של 12 מיליארד דולר ברבעון הרביעי של 2021, עלייה של 2% משנה לשנה, הודות לעסקי הבנקאות המסחרית שלה, שדיווחה על צמיחה באשראי ובהלוואות במהלך הרבעון. הבנק ראה שההכנסות בשנה כולה הגיעו ל-49.6 מיליארד דולר, ירידה של 2% בהשוואה לרבעון האחרון של 2020.
בתוך כך, חברת ההשקעות הפרטיות KKR & Co מנהלת מגעים להגדלת סבב הגיוס האחרון של Animoca מ-359 מיליון דולר ל-500 מיליון דולר לפי שווי של 5.4 מיליארד דולר. הסבב, שהוכרז בינואר, הובל על ידי Liberty City Capital Ventures וכלל את המשקיעים ג'ורג' סורוס והתאומים וינקלבוס. עד כה גייסה Animoca בהונג קונג כ-700 מיליון דולר בהון הכולל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה