השוק

חברת ההשקעות הגדולה בעולם מכה את השוק עם רווחים של 1.5 מיליארד דולר

בלקרוק המשיכה ליהנות ברבעון השני של השנה מעליות בשווקים הפיננסים ומהמרוץ אחר התשואות, שהביאו את הרווחים הרבעוניים שלה לזנק ב-28% לעומת הרווחים ברבעון המקביל
ניצן כהן | 
בורסה (צילום pixabay)
אם אנחנו רוצים לברר היטב מי המרוויחים הגדולים מהעליות בשווקים הפיננסים העולמיים הרי שאנחנו צריכים לפנות לבתי ההשקעות ומי יותר טוב מבית ההשקעות הגדול בעולם - בלאק רוק.
ברבעון השני של השנה זינקו הרווחים של בלאק רוק ב-28% ביחס לרווחים ברבעון המקביל של השנה, רבעון שהיה רבעון שיא. ברבעון השני של 2021 הסתכמו רווחי בלקרוק ב-1.55 מיליארד דולר לעומת 1.22 מיליארד דולר ברבעון המקביל. במונחי רווח למניה מדובר על רווחים של 10.03 דולר לעומת 7.85 דולר ברבעון המקביל אשתקד.
נתון מדהים הוא ההיקף הכספי של הנכסים המנוהלים בבלאק רוק שמסתכמים, נכון לתום הרבעון השני של השנה, ב-9.49 טריליון דולר לעומת 7.32 טריליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
צריך לזכור שבין רווחי בתי ההשקעות כמו בלקרוב למצב השווקים יש קורלציה ישירה והמשמעות היא שהשווקים מתפוצצים, הרווחים גדלים והיקף הנכסים גדל ולהיפך. בשנה שעברה קיבלו השווקים הפיננסים בוסט רציני של כסף שנבע בעיקר ממצב בו אנשים ישבו בבית עם כסף וחיפשו איך להשקיע אותו.
אז אם חשבנו שהסיפור הזה נגמר הרי שיש לנו טעות והאנשים שרק נחשפו לשווקים הפיננסים בשנת הקורונה נשארו לסחור בבורסות והוסיפו כסף, כסף רב לנכסים שלהם שחשופים לביצועי השווקים הפיננסים והם אלה שמתדלקים כרגע את הבורסות וזה מסוכן, הו כמה שזה מסוכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה