קריפטו

מנכ"ל ג'יי.פי מורגן נגד שוק הקריפטו: "הייתי סוגר אותו"

ג'יימי דימון, מנכ"ל הבנק האמריקאי ג'יי.פי מורגן, חשף בפני המחוקקים על התנגדותו הנחרצת בנוגע לענף הקריפטו. אלו הדברים החריפים שאמר 

מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
מנכ"ל הבנק המרכזי ג'יי.פי מורגן, ג'יימי דימון, הביע את התנגדותו לענף הקריפטו וטען בפני המחוקקים כי אם היה לו הכוח והסמכות, הוא היה דואג למחוק אותו מהכלכלה העולמית.
לאחר שנשאל על ידי הסנאטורית אליזבת וורן, מה דעתו על השימוש במטבעות קריפטוגרפיים על ידי טרוריסטים, סוחרי סמים, ענה מנכ"ל הבנק האמריקאי כך: "תמיד התנגדתי עמוקות לקריפטו, ביטקוין וכו'. אם הייתי הממשלות, הייתי סוגר את זה".
מלבד זאת, מנכ"ל הבנק ג'יי.פי מורגן ג'יימי דימון, טוען כי אלו שמשתמשים במטבעות דיגיטליים כמו קריפטו, הם בעיקר שחקנים רעים אשר מנצלים את ענף הקריפטו ובכך מלבינים כספים רבים ואף מצליחים להתחמק ממיסים. בנוסף, דימון הסביר כי אחת הסיבות המרכזיות להתנגדותו של ענף הקריפטו, נובעת מהעובדה כי זה תחום  שאינו מפוקח וקשה לעקוב אחר אותם שחקנים רעים.

כידוע, דימון נחשב לאחד הבנקאים המצליחים והבולטים ביותר בארה"ב. התנגדותו הנחרצת לענף הקריפטו אינה חדשה כלל וכלל. בעבר, כינה את ענף הקריפטו כ"הונאה" ואף השווה אותו לתחום בעייתי המתאפיין ב"מאניות פיננסיות היסטוריות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה