תרבות ופנאי

אופירה אסייג מקבלת כבוד יוצא דופן: זה ההישג המרשים שקטפה

לאחרונה אופירה אסייג השתתפה באירוע הוקרה מטעם ארגון ויצ"ו בו היא קיבלה תעודת הוקרה בזכות פועלה למען העלאת המורל בזמן המלחמה. באירוע השתתפו נשים נוספות כמו פנינה רוזנבלום, נסרין קדרי ועדן הראל
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אשת התקשורת הפופולרית, אופירה אסייג, התייצבה לאחרונה בטקס מרגש בו היא קיבלה אות הוקרה על ידי ארגון ויצ"ו העולמי, על כך שעזרה להרים את המורל בזמן המלחמה, וכך בזכות פועלה עבור העלאת המודעות לסרטן השד בקרב נשים.
בסרטון שפרסמה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, היא הודתה לארגון ובהחלט לא הסתירה את התרגשותה מהמעמד המרגש לו היא זכתה. כמו כן, לצידה של אסייג השתתפו באירוע גם פנינה רוזנלבום (אשר נודעה בעיקר בזכות השיר שהוציאה), נסרין קדרי ועדן הראל.

צילום מסך מתוך האינסטגרם של אופירה אסייג
כמו כן, כולנו מודעים לאחד הסכסוכים המתוקשרים בין אופירה אסייג לאייל ברקוביץ', כאשר לאחר עבודה משותפת של שנים הצמד האהוב החליט להפריד כוחות. שמועות רבות צצו עם דבר הפרידה, ולאחרונה ברקוביץ' התראיין לחדשות ערוץ 13 והודה כי זו חסמה אותו.
מעורבותם של משפיענים ומפורסמים חשובה מאוד בימים מתוחים אלו, בהם רבים במדינה מנסים לחפש "אסקפיזם" ומנסים לחפש פיסה של מורל במקומות כמו רשתות חברתיות או טלוויזיה. נראה כי זו הסיבה לבחירה בנשים אלו לקבל את הפרס המרגש, ואין ספק כי הן ראויות לטפיחה על השכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה