תרבות ופנאי

אביב גפן יכריע את הבחירות? זו התמיכה המפתיעה במועמד

אביב גפן במפגן תמיכה בבחירות בבת ים, תקופה קצרה בלבד לפני ההצבעה. מי המועמד שקיבל את התמיכה של הזמר?
דוד זולדן | 
אביב גפן (צילום יחצ - דן דיזיין סנטר, פלאש 90/ הילל מאיר)
אליל הנוער משנות התשעים, הזמר והיוצר אביב גפן מגלה מעורבות בחירות לרשויות המקומיות שיערכו בעוד שבוע. הזמר פרסם סטורי המביע תמיכה בצביקה ברוט לקראת הבחירות: "הוא אדם מוסרי של מתינות ומקצועיות - ומחבר בין כל קצוות הקשת הפוליטית" אמר גפן על המועמד המוביל לקדנציה שניה בראשות העיר בת-ים
יותר מזה לא יכול היה לבקש ראש העיר בת-ים, צביקה ברוט, המתמודד על ראשות העיר. הזמר אביב גפן פרסם באינסטגרם שלו תמונה של ברוט, וכתב כי "מאחל לחברי צביקה ברוט להמשיך לכהן כראש העיר של בת-ים. הוא עושה עבודה מדהימה". גפן פירט וכתב כי: "צביקה הוא אדם של מתינות, נגד קיצוניות וכפיה, שמשלב מקצועיות ואנושיות כלפי כל אדם".
ברוט זוכה לתמיכת רוב המפלגות ובין השאר: הליכוד, יש עתיד, כחול לבן, ש"ס, העבודה וישראל ביתנו. חשוב לציין כי אביב גפן נמנה על האמנים שהופיעו בבת-ים בהופעות בקיץ שעבר בעיר, ובמהלך ההופעה אמר הזמר בהתרגשות לקהל כי "אני חייב להגיד לכם שיש לכם ראש עיר מדהים בעיני. אמיתי לגמרי. גילוי נאות, הוא חבר שלי, וכשאבא שלי נפטר הוא היה הראשון להגיע אלי הביתה, וישב איתי שעות ודיבר איתי וניחם אותי. הוא אדם עדין, אדם מוסרי, ואדם שמתחבר לכולם מכל קצוות הקשת הפוליטית, גם פה בבת-ים".
ובתוך כך, במכתב ששוגר ליועצת המשפטית של עיריית בת ים, עו"ד חנה כהן, וכן לראש האגף התורני בעיר, מוטי בוסקילה, דורשת התנועה לאיכות השלטון לבטל לאלתר אירוע נושא פרסים לציבור החרדי, שאמור להתקיים ביום הבחירות המתקרב, 27 בפברואר, 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה