תרבות ופנאי

אייל גולן תחת מתקפה: 80,000 ברשימות המתנה לכרטיסים

מתברר שמכירת הכרטיסים למופע הענק GOLD בבלומפילד' גורמת לסערה ענקית ברשת. בשל ההמתנה שנמשכת שעות, החלו לעלות בטיקטוק סרטוני ביקורת חריפים: "6 בבוקר אני באתר במקום 38 אלף, בושה", עוד נטען: "למה כל דבר יותר משעה? זה לא נורמלי. עד שאנשים כבר מחכים בתור ומגיע תורם הכל נגמר, זה לא בסדר בכלל"
כפיר אדר |  2
אייל גולן כובש את הפסגה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, unsplash)
בשעה 10:00 בדיוק, נפתחה המכירה למופע הענק GOLD של אייל גולן באיצטדיון בלומפילד בתל אביב, אבל כבר אחרי 10 דקות, עשרות אלפי נכנסו בו בעת וגרמו לתור ענק של כמעט 80 אלף מעריצים בהמתנה לקניית כרטיסים.
מתברר שמכירת הכרטיסים גורמת לסערה ענקית ברשת. בשל ההמתנה שנמשכת שעות, החלו לעלות בטיקטוק סרטוני ביקורת חריפים: "6 בבוקר אני באתר במקום 38 אלף, בושה", עוד נטען: "למה כל דבר יותר משעה? זה לא נורמלי. עד שאנשים כבר מחכים בתור ומגיע תורם הכל נגמר, זה לא בסדר בכלל".
 
בשל הביקוש חסר התקדים, גולן הודיע על פתיחה של מופע נוסף באצטדיון בלומפילד, שיתקיים ב-15 ביוני לאור הביקוש. הזמר יש להזכיר חזר רק לא מזמן להופעות מול קהל אחרי חודשים ארוכים בשטחי כינוס ובתי החולים.
בינתיים, תנאל מויאל, מנהל יחסי הציבור של אייל גולן, בתגובה: "אנו מודעים לביקוש הגדול ולעומס הרב שיש בקופות, אנו פועלים בשביל לתת מענה לכולם ומבטיחים שהסבלנות תשתלם. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גולן
    עמליה 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אנשים פסיכים. מי בכלל רוצה לשמוע אותו??
    סגור
  • 1.
    כנראה באמת הכי גדול. מספרים מטורפים של הקהל (ל"ת)
    אילן 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור