תרבות ופנאי

ידין גלמן משתף בכאב: "מזכיר פוגרומים, חייב לשנות את המציאות"

הדוגמן המריא לארה"ב כחלק ממשלחת של FIDF במטרה לנאום בבית חב"ד בקליפורניה, אלא שלאחרונה נודע לו כי אותו המקום נשרף כליל. "זה מזכיר פוגרומים, מזכיר לילות קשים בהיסטוריה. חייבים לשנות את המציאות", כתב
מערכת ice |  1
ידין גלמן (צילום מתוך האינסטגרם)
סלבריטאים ומשפיעני רשת רבים לוקחים חלק פעיל בהסברה הישראלית בזירה הבינלאומית, ורבים מהם אף טסים לחו"ל בשביל לנסות להשפיע על דעת הקהל. לאחרונה הדוגמן והלוחם ידין גלמן השתתף במשלחת של FIDF והעביר הרצאה בבית חב"ד כחלק מקמפיין גיוס כספים, וכעת הוא מגיב בנוגע לבשורה הקשה שקיבל.
לגלמן נודע כי בית החב"ד שבבוקה רטון (פלורידה) נשרף כליל כחלק מהאנטישמיות העולה בארה"ב. כפי שפורסם ב-TMI, הדוגמן שיתף: "אני רואה ששרפו שם את הרכב של הרב של המקום וזה גרם לשריפה של המקום כולו. זה מזכיר פוגרומים, מזכיר לילות קשים בהיסטוריה. חייבים לשנות את המציאות", כתב.
 
אין זה סוד כי היקף אירועי האנטישמיות בארה"ב עלה באופן ניכר מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל. כזכור, ליז מגיל, נשיאת אוניברסיטת פנסילבניה אמרה בעבר: "קריאה לרצח עם של יהודים זה דבר תלוי הקשר. אם האמירות יהפכו למעשים זה יכול להיחשב כהטרדה". ד"ר גיי נשיאת הרווארד אמרה: "כשרטוריקה אנטישמית הופכת לפעולה, אז אנחנו נוקטים עמדה, אבל זה תלוי בהקשר". חברת הקונגרס סטפניק ענתה לד"ר גיי בחריפות: "זה לא תלוי בהקשר. התשובה שלך היא הסיבה שאת צריכה להתפטר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת?
    רחל 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה חשיבותה שאתם כותבים את דעותיה????
    סגור