תרבות ופנאי

ג'יין בורדו באלבום חדש לרגל עשור ללהקה - וגם שיתוף פעולה לא צפוי

הלהקה מציינת עשר שנות פעילות ומשיקה את אלבומה הרביעי שיקרא "כישוף". האלבום מלווה בעשרה קליפים שהופקו במיוחד, ובנוסף שיר מפתיע עם חווה אלברשטיין. סולנית הלהקה דורון טלמון: "רוצים להקדיש אותו לכל הנשמות היפות שאיבדנו, בנפשם או בגופם"

מערכת ice | 
גיין בורדו (צילום אורית פניני)
להקת ג'יין בורדו שחררה אתמול (ראשון) את אלבומה הרביעי "כישוף", ומציינת עשר שנים של פעילות. האלבום מורכב מ-10 שירים ושיתופי פעולה מוזיקליים עם אמנים מפתיעים, כמו עדן דרסו וחווה אלברשטיין, שחותמת את האלבום. בנוסף הלהקה הפיקו כבר עשרה וידאו קליפים המתכתבים עם רוח האלבום. 
האלבום מגיע אחרי עשור של פעילות עמוסה - שלוש אלבומים מצליחים, הופעות רבות ברחבי הארץ וקהל שגדל יחד עם הלהקה ומלווה אותם בנאמנות שנים רבות. ההרכב עבד על האלבום בשנה האחרונה, השירים כוללים נושאים של התמודדויות, מציאות עכשווית ונוסטלגיה, הרצון לבעוט מול הרצון להתיישב, התבגרות וגעגוע באוסף כה רענן וייחודי.
"האלבום הזה נכתב לפני מתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר ובכל זאת אנחנו רוצים להקדיש אותו לכל הנשמות היפות שאיבדנו, שנרצחו, נפצעו, נחטפו ונשבו אם בנפשם או בגופם", מסרה סולנית הלהקה דורון טלמון. "לכל מי שנפל בהגנתו על הארץ שלנו, לכל מי שרקד עד אור הבוקר והיה צריך לברוח מהחושך, לכל מי שנפרד ממשפחתו ומהבית שהכיר, לכל מי שמחכה לחזור לחיים שפויים".
טלמון ממשיכה לרגש ומקדישה את אלבום הלהקה לחטופינו השבויים בעזה: "בתפילה שישובו הביתה ובתקווה ששורה זו לא תהיה רלוונטית כבר ממחר כי הם בבית מקשיבים למוזיקה שהם אוהבים מחלימים וחופשיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה