תרבות ופנאי

"היהודים" בהלם: זו ההודעה האנטישמית שהלהקה קיבלה

הלהקה האהובה קיבלה הודעה אנטישמית ממנהל האולם בו הם מופיעים שהודיע להם: "השותפים שלי חזרו אליי בנוגע לאופי הפוליטי של שם הלהקה, לא יכולים לארח אתכם"
מערכת ice |  2
היהודים והדס מעוז, משנה למנכ"ל קבוצת כהנא (צילום רפי דלויה)
להקת "היהודים" תצא בחודש הבא לסיבוב הופעות מיוחד בארצות הברית, אחת מההופעות הייתה צריכה להתקיים במועדון The Brooklyn Monarch שבניו יורק. בישראל היום מפרסמים כי מנהל המקום הודיע ללהקה שהוא לא מעוניין שהם יגיעו בעקבות "האופי הפוליטי של שם הלהקה".
כאמור, ההופעה הייתה צריכה להיות להתקיים כחלק מסבב הופעות חדש במדינה, בסופו של דבר מנהל האולם הודיע בהודעה ללהקה: "אני מאוד מצטער אבל אנחנו לא יכולים לארח אתכם. השותפים שלי חזרו אליי בנוגע לאופי הפוליטי של שם הלהקה, אנחנו כמרחב בילוי בניו יורק מעדיפים להימנע מאירועים או מעשים טעונים פוליטית."
מנהל יחסי הציבור של הלהקה, שיר פינטו, אמר לישראל היום כי: "להקת 'היהודים' חווה בשבועות האחרונים גילויי אנטישמיות מהחמורים שיש בלב ליבה של הקידמה האמריקאית, העיר ניו יורק. מצמרר וכואב לשמוע על ביטולי מופעים של הלהקה שיוצרת רוק ישראלי יהודי כמעט 30 שנה בשל היותם יהודים בלבד.
להקת 'היהודים' נושאת את שמה בגאווה ותמיד דוגלת בחופש תרבותי ואהבת האדם. דווקא בתקופה הזו, הלהקה לא נכנעת ותגיע בגאווה לסיבוב בארצות הברית כנגד כל האנטישמים, ב-30 במאי בניו יורק וב-6 ביוני בלוס אנג'לס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כדאי שיהודי ארהב יחשבו על הגירה לארץ (ל"ת)
    דין 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שימו לב שהאולם נמצא ברובע ברוקלין. גרים המון יהודים
    ?? 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף עוד יסתבר שהבעלים יהודי.
    סגור