תרבות ופנאי

טירוף באירוויזיון: עדן גולן במקום הראשון בהימורים, הזכיה קרובה מתמיד

הביצוע המושלם של עדן גולן על במת חצי הגמר ממשיך לחולל מהפך של ממש בטבלאות ההימורים, וייתכן שתוך כמה שעות הנציגה הישראלית תכבוש את המקום הראשון. האם ישראל בדרך לניצחון מפתיע כנגד כל הסיכויים?
שירה יום טוב |  5
עדן גולן (צילום שי פרנקו, freepik)

סיכויי הזכייה של עדן גולן ממשיכים לגדול בקצב מהיר ומגיעים כעת, אחרי החזרות הגנרליות לגמר הגדול לסיכוי של 26% לעומת 37% לקרואטיה שממוקמת כרגע במקום הראשון בטבלת ההימורים. מדובר בפער הקטן ביותר שנרשם השנה בין המקום הראשון למקום השני, ובצמצום פער מהיר ביותר, שכן רק אתמול לפני חצי הגמר עמדו סיכויי הזכייה של עדן גולן על 2% בלבד, כך לפי שיקלול הטבלאות.

הימורי הקהל לעומת זאת, כבר מעמידים את גולן במקום הראשון עם 41%, לעומת 35% לקרואטיה, והכל נכון לרגע כתיבת שורות אלו, שכן קצב השינוי מהיר מאוד לטובת גולן וייתכן שכבר בשעות הקרובות נראה מהפך בראש טבלת ההימורים הכללית.

הימורי תוצאות הצבעת הקהל בבית

עדן גולן עלתה אמש להופעת חצי הגמר שלה סביב השעה 23:30. גולן העניקה הופעה עוצמתית ומדויקת, על אף קריאות הבוז בתחילת הביצוע. לרגעים אפשר היה לשכוח שלא מדובר בהקלטת השיר. לעומת הביצועים הקודמים בחזרות הגנרליות מדובר בביצוע הטוב ביותר שלה, והיא עמדה במשימה בגבורה. נכון הדבר גם ללהקת הרקדנים שמלווה את גולן שרמת הביצוע שלהם לצד עדן הציגו הופעה כמעט מושלמת, שלא השאירה מקום לספק בנוגע למקומה של עדן בגמר בכלל ובתוצאות התחרות בפרט. 
 


המדינות שהעפילו לגמר לצד ישראל הן: לטביה, כאשר מדובר בהיסטוריה שכן הסיכויים היו נמוכים. עוד עולים: אוסטריה, הולנד, נורווגיה, יוון, אסטוניה, שוויץ, גאורגיה, וארמניה. מי שכיכבה בטבלאות ההימורים ולבסוף נשארה בחוץ היא בלגיה.

רגע אחרי חצי הגמר טבלאות ההימורים החלו להגיב בהתאם והביאו למהפך בפסגת הטבלה כששוויץ איבדה את מיקומה ואת סיכויי הזכייה שלה בזמן שישראל התמקמה במקום השני, וכאמור מתחילה לנגוס גם בסיכויי הזכייה של קרואטיה, שהובילה רוב השבועות האחרונים את הטבלאות.
גמר האירוויזיון ייערך מחר (שבת) ב-22:00 וישודר באופן ישיר ממאלמו בכאן 11 ובכאן BOX. עדן גולן תבצע את שיר מספר 6, כאשר את שיר מספר 4 תבצע טלי גורלגנט, נציגת לוקסמבורג הישראלית. את משדר האירוויזיון ילוו עקיבא נוביק ואסף ליברמן.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עדן המוכשרת מייצגת את אירופה הקלסית שאינה מוסלמית קנאית
    סולנום 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדן, הנערה הצעירה ששרה נפלא (שיר טוב) מותקפת ע"י גלי האיסלם הפולש לאירופה , לא כדי להיות חלק מהתרבות המערבית ליברלית. אלא כדי להשליט עליה את האיסלם הקנאי, האכזרי שפגשנו בעוטף עזה. דווקא משום כך, עדן הצעירה, היא המבצר האחרון של אירופה הדימוקרטית והרבה צופים תומכים בה בשל קולה המעולה והאומץ שהיא מגלה לנוכח העוינות המוסלמית.
    סגור
  • 4.
    מי יכול לתרום לה כמה שקלים?
    שלומי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי חסר לה כמה שקלים לכסות את עצמה... מה זה העטיפה הזו המגולגלת??? איפה הכבוד העצמי שלה? איפה הכבוד לאומה שהיא מייצגת???
    סגור
  • 3.
    חחח זה יהיה משעשע...נועה קיריל עשתה לעצמה
    רינת 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלא יח"צ ולא זכתה וזה יהיה משעשע אם עדן תזכה...
    סגור
  • 2.
    שחיתות בכל מקום פשוט
    רועי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שילמו לתחרות הזאת?
    סגור
  • 1.
    ד"ש לגרטה מעדן גולן (ל"ת)
    יו יו 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור