תרבות ופנאי

עדי הימלבלוי עושה זאת לראשונה: הג'וב החדש בשווי חצי מיליון שקל

עדי הימלבלוי קטפה קמפיין מפתיע בשווי של מאות אלפי שקלים למותג טיפוח מוכר, שאמנם עובד מספר שנים בישראל אך היא הפרזנטורית הראשונה שלו בארץ
מערכת ice | 
עדי הימלבלוי (צילום ליאור שדה)
השחקנית והדוגמנית האהובה עדי הימלבלוי, קוטפת קמפיין חדש ויוקרתי, אחרי שנבחרה להיות הפרזנטורית של מותג טיפוח השיער GLISS מבית Schwarzkopf בישראל.
הקמפיין, שיתפרסם בפלטפורומות הדיגיטל, יעלה בהשקעה של חצי מיליון שקל. כך על פי הפרסום אתמול (ראשון) ב"מאקו". מדובר במהלך מפתיע של המותג GLISS בישראל, שכן זו הפעם הראשונה שהוא ממנה פרזנטור בישראל.
כזכור, זה ממש לא הקמפיין האחרון שקוטפת הימלבלוי בתקופה האחרונה, אלא שאותו היא קוטפת בעצמה וללא בן הזוג, בן זיני. לפני כשבועיים נודע כי הימלבלוי ובן זיני קטפו קמפיין חדש לחברת המשלוחים וולט (Wolt) בישראל.
באמצעות הליהוק, ניסתה החברה לספר ביתר יעילות על השירות הייחודי שהיא מעניקה לכלל לקוחותיה. בכדי להעביר את המסר כי הצרכנים עשויים להיתקל בלא מעט מוצרים מפתיעים ושימושיים באמצעות מנוע הסינון החדש באפליקציה, החליט משרד הפרסום מקאן להמחיש זאת על ידי הצגת סיטואציות יומיות שכל אחד יכול להזדהות עמן, על ידי אחד הנושאים שהפתיעו רבים מאזרחי ישראל – הזוגיות של בן זיני ועדי הימלבלוי. 
בקמפיין בו מככבים הדוגמנית עדי הימלבלוי והזמר בן זיני, הם מזמינים דרך אפליקציית המשלוחים פטיש. לאחר שהשליחה מגלה לראשונה על השילוב המפתיע, היא מבקשת בהומור רב מהזמר שלא ל"דפוק" את הקשר שנרקם ביניהם. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה