תרבות ופנאי
עידן עמדי מגיב לסערה על אורן אסידו: "מילה של עמדי אין טעים כזה"
שף מסעדת "אמאיה" עומד בימים האחרונים במרכז סערה שהוא כלל אינו חלק ממנה. בעקבות טעות שפורסמה ברשתות בדבר המסעדה שלו, הוא חווה חרם לא מתוכנן וכעת מנסה להשיב את הסדר
בימים האחרונים מצא את עצמו השף אורן אסידו תחת מתקפה חמורה נגדו ונגד המסעדה שלו "אמאיה" בגלל טעות שנעשתה בקלות ראש ברשתות החברתיות.
הכל התחיל לאחר שפעיל הרשת אלירן דהן, שיתף באינסטגרם סרטון של כתב חדשות 12 גיא פלג מלווה בשוטרים, וכתב: "האיש השנוא ביותר בישראל? גיא פלג צריך ליווי שוטרים כדי להסתובב ברחובות ישראל... שוטרים שומרים עליו מהביקורת הציבורית על הפגיעה בלוחמי צה"ל הגיבורים ועל הרעל, הבוז, ההסתה וההתססה שהוא מייצר נגד הציבור הימני".
השף מאיר אדוני לא נשאר אדיש ועלה למתקפה. הוא הגיב לפוסט שהפך ויראלי ברשתות החברתיות במילים קשות: "אין זבל כמוהו. אמן שיצטרך שמירה עד יומו האחרון".
לאחר דבריו, ברשת X פורסם ציוץ זועם כנגד ההתבטאות של אדוני ואף קרא לדרג נמוך את מסעדותיו של אדוני, הוא צירף רשימה ושם בטעות כתב גם את ״אמאיה״ של השף אורן אסידו ובעקבות כך, דירוג המסעדה נפגעה.
כעת, השף שנקלע לסיטואציה מנסה להציל את שמו ואת המסעדה שלו, ורבים מחבריו אף עומדים לצידו. אחד הדמויות הבולטות שהביעו תמיכה פומבית באסידו הוא הזמר עידן עמדי שהעלה לאינסטגרם סטורי ובו כתב: "אורן הלב, שחצי מחייו במילואים, ובחצי השני הוא עם המשפחה במטבח, עובר מתקפה עלובה על המסעדה שלו בגלל פוליטיקה וקשקושים".
"אל תתנו לזה יד, תצביעו ברגליים", המשיך וקרא לא לתמוך בחרם שנוצר בטעות. "מילה של עמדי שאין טעים כזה", הוסיף. ואז הוא זרק עקיצה קטנה וסיים את דבריו: "אסידו אם לא היית אוהד חיפה היית מושלם".
עוד ב-

מתוך אינסטגרם: idan_amedi@
כזכור, מיד לאחר האירוע, השף אורן אסידו עצמו הגיב למתקפה וכתב: "בשעות האחרונות אני נאלץ להתמודד עם סערה שפקדה אותי ואת מסעדת אמאיה באופן שלא הכרתי בכל שנותיי במקצוע בחיים שלי לא האמנתי שאגיע לרגע הזה שהמסעדה שלי תהיה תחת מתקפת רוע מתוזמרת ומכוונת. לקח לנו שעות לעלות על מקור הרוע אבל הנזק כבר נגרם לנו", כתב אסידו בחשבון ה-X שלו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.מאיר אדוני מלךךךארליך 05/2026/04הגב לתגובה זו1 0לכו תפתחו קיוסק בכיכר קפלן יא אוכלים יא בולעיםסגור
-
מלך הטיפשותמאיר 05/2026/09הגב לתגובה זו0 0אדוני=כסילסגור
-
9.בשבילם כולנו באבונים אל דאגה (ל"ת)באבונה 05/2026/03הגב לתגובה זו1 0סגור
-
8.דהאן ….. אדוני…… שוב מרוקו!!!!אחת 05/2026/03הגב לתגובה זו0 1תתפוצצו!!! לאמת לאמיתה עם עובדות לא קוראים הסתה!!!! לשקרים שלכם מכונת הרעל ביביסטים בורים קוראים הסתה!!! לראש הממשלה שלכם קוראים מסית על דברי השקר שלו! בואו….. נעמת דבר דבר!!! ואז נראה אותכם גיבורים!!!! האמת תנצח!!! תמשיכו להתפוצץ עם רגשי הנחיתות של מרוקו!!! די מספיק! שבענו והקאנו אותכם פעם אחר פעם! עלילות דם על אזרחי המדינה ועל מוסדותיה! בכל אופן! זה נגמר!!!סגור
-
7.אורן נשמה טובהאיילה 05/2026/03הגב לתגובה זו13 2אין על אורן הלב שלו הצניעות ואהבה שלו למדינה הזה שהוא מחלק את עצמו גם במילואים וגם עם משפחתו עצוב מאוד שלא בודקים את העובדות וישר קופצים למסקנות.הכי קל להרוס על המקלדת.אורן גאים בך ואוהבים אותך??סגור
- טען עוד
-
6.עונת הרעל של קפלן מצודדת כוונות לקראת הבחירותנזק משני 05/2026/03הגב לתגובה זו8 1מכונת הרעל ה״נאורה״ וה״ליברלית״ וה״דמוקרטית״ של קפלן בפעולה. ואלו מטיפים לנו יושרה ודמוקרטיה.סגור
-
5.טרור קפלן סכנה לישראלשלמה 05/2026/03הגב לתגובה זו5 2טרור קפלן סכנה לישראלסגור
-
4.מוזר , לא מפרסמים את מי שקרא לחרם..אזרח 05/2026/03הגב לתגובה זו4 0שיכתבו מי צייץ ..ונראה מי יצייץסגור
-
ככה זהשמאל = רעל 05/2026/03הגב לתגובה זו2 1שומרים על הקפלניסטים האלימיםסגור
-
3.חרםאחד 05/2026/03הגב לתגובה זו6 1אדון עמדי זה לא פוליטיקה קטנה , זאת שנאת השמאל , תגיד את זה מפורשות ובלי התפלפלויות . ההתקפה של השמאל ברשתות כדי לפגוע באורן אסידו ובאדוני , זה מגיע משנאה עזה כי מישהו התבטא נגד יקיר ליבם פלגסגור
-
אדוני אעלקמשה 05/2026/03הגב לתגובה זו0 3בלי קשר לאדון אדון אפשר להתבטא בשנאה וזה בסדר ומקובל אבל לצד השהי אסור אז גם לצד השני וגם אדון אדוני מאותו סוג פח זבל מלא שנאהסגור
-
אדונישלמה 05/2026/03הגב לתגובה זו0 0תקפצו למר אדוני הגדולסגור
-
2.עמדיקרדאי 05/2026/03הגב לתגובה זו1 0למה הוא צריך לקבל במה ולהוביל דעה אם נעשתה טעות אז בסדר מי שמכיר את האוכל שלו שיאכל ומי שלא אז לא כל אחד התחיל לקרוא לעצמו שףסגור
-
1.גיא פלג משאיר אחריו שובל של קורבנות, נזק והמון שנאה. (ל"ת)ציפי 05/2026/03הגב לתגובה זו15 2סגור
-
להתייחס רק לעובדותישראלי מפוכח 05/2026/09הגב לתגובה זו0 0גיא פלג פרסם סרטון על ארוע אחרי שהמעורבים נעצרו והחשד נגדם פורסם עשרה ימים לפני הפרסום של פלג במעצר שבוצע בשדה תימן הוכו אנשי מצח מכות נמרצות וגם זה פורסם אז על איזו עלילה בדיוק מדובר? אפשר למחות על עצם פרסום הסרטון אבל הארוע התרחש ומי שהעביר לגיא פלג סרטון זו הפצרית. הוא רק פרסם את זה אפשר לשנוא אפשר לאהוב עם העובדות קשה לכל מיני גורמים להתמודד והכי פשוט לצאת נגד הכתב. עם כל הצער יש גם בצבא גורמים קיצוניים שעושים שטויות ועוברים עבירות ואם הם גם טיפשים ועושים זאת מול מצלמות האבטחה אז שיאכלו אותה וישתקו.סגור
-
כי אתא ממש בא ב"אהבה". מסיתן עלוב נפש (ל"ת)אלקנה 05/2026/03הגב לתגובה זו0 2סגור
-
פלגשלמה 05/2026/03הגב לתגובה זו1 0גיא פלג למאסר עולם יחד עם תומכיוסגור



