תרבות ופנאי
יעל שלביה עוזבת אחרי שנה: "התחלה חדשה"
הדוגמנית הבינלאומית משתפת את העוקבים ביום מעברים עמוס שהסתיים בשקיעה מול הים
יעל שלביה, שמדגמנת זוגיות מתוקשרת במיוחד עם נהג הפורמולה 1 לאנס סטרול, עוזבת את דירה לאחר שהתגוררה בה כשנה. "הדירה היפה שלי, המיוחדת, שהיו לי בה רגעים כל כך יפים", כתבה שלביה והוסיפה: "עוזבת להתחלה חדשה ומרגשת".
בסוף היום, שלביה שיתפה את העוקבים בתיעוד מהנוף המרהיב מביתה החדש בזמן השקיעה. שלביה עברה להתגורר כאמור באחד מהמגדלים היוקרתיים ביותר בתל אביב. על פי ההערכות והפרסום של וואלה סלבס, מי שירצה ליהנות מנוף עוצר נשימה ומדירה זהה בגודלה לזו של הדוגמנית באותו מתחם, יצטרך להיפרד מסכום של כ-50 אלף שקלים בחודש.
לסכום המכובד הזה יש להוסיף כמובן את דמי הניהול הגבוהים של המגדל, הכוללים שמירה סביב השעון (24/7), חדר כושר פרטי ומאובזר, בריכת שחייה לדיירים בלבד ושירותי יוקרה נוספים וכמובן את עלויות הארנונה ותיווך.
עוד ב-
שלביה כזכור, ניהלה מערכת יחסים עם הזמר המצליח עומר אדם, עד לפרידה המתוקשרת לפני כשנה וחצי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



