תרבות ופנאי

באיזה סרט יככבו יחד גולן אזולאי והחזן הצבאי הראשי?

הבמאי החרדי יהודה גרובייס חוזר עם סרט חדש, ולאחר שליהק את עדי ביטי לסרט על הבעל שם טוב, ליהק לסרטו החדש את מוריס כהן, גולן אזולאי והחזן הצבאי הראשי
מערכת ice | 
מוריס כהן, גולן אזולאי, שי אברמסון (צילום יוטיוב/ גולן אזולאי, כאן 11, פייסבוק/ שי אברמסון)
במאי הקולנוע החרדי יהודה גרובייס חזר השנה שוב להפיק סרטים, ואחד הסרטים שיצור השנה יספר את סיפורו של התנא רבי שמעון בר-יוחאי. בין השחקנים שלוהקו: מוריס כהן ואשתו רותם זוסמן-כהן, גולן אזולאי, המוזיקאי ישי לפידות, ולא פחות מהחזן הצבאי הראשי שי אברמסון.

שי אברמסון וישי לפידות (מתוך האינסטגרם של אבי לודמיר)
הצילומים החלו לאחרונה בכפר חשמונאי, וחברת ההפקות גרובייס בירכה: "אנו שמחים לחזור ובגדול עם פרויקט נוסף של מייסד הקולנוע היהודי בארץ ובעולם יהודה גרובייס - סרט על חייו ותקופתו של רשב"י, הסרט שיהיה מוכן לקראת ל"ג בעומר ייתן חוויה יוצאת דופן לצופה שלראשונה בהיסטוריה יוכל לחוש את המדרש הידוע על רשב"י על גבי המסך בהשקעה אדירה של מיטב אנשי המקצוע והשחקנים - הקולנוע היהודי חוזר למסך ובגדול!".
 

כזכור, גרובייס שנחשב לאבי הקולנוע החרדי, יצר מעל ל-100 סרטים בקריירה, ובשנת 2011 החליט לפרוש מהענף, ופנה לעסוק בהפקת תוכניות חדשותיות. לפני מספר חודשים הכריז כי הוא שב לעולם הקולנוע והפיק סרט בשם "הסיפור שנשכח", שצילומיו התחרשו בפולין, ועוסק בחיי רבי ישראל "הבעל שם-טוב". אחת מהשחקניות בסרט היא הזמרת עדי ביטי.

גולן אזולאי וישי לפידות (מתוך האינסטגרם של ישי לפידות)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה