תרבות ופנאי

מוזיאון ת"א הודיע על הארכת התערוכה חסרת התקדים

התערוכה "רטרוספקטיבה" של האמנית היפנית יאיו קוסאמה ממשיכה למשוך מבקרים ללא הפסקה ולמרות שהייתה אמורה להינעל ב-23 לאפריל, תימשך עד ה-14 במאי לאור הביקוש הרב. משכה כבר כחצי מיליון מבקרים
מערכת ice | 
תערוכת רטרוספקטיבה (צילום יחצ)
מוזיאון תל אביב הכריז היום (רביעי) על הארכת התערוכה "רטרוספקטיבה" של האמנית היפנית יאיו קוסאמה, זאת לאור הביקוש הרב לתערוכה, שהייתה אמורה להינעל ב-23 לאפריל 2022, אך פשוט לא מפסיקה למשוך אליה מבקרים, כשעד כה הגיעו לראות אותה לא פחות מחצי מיליון אנשים.
מדובר על תערוכה שטרם נראתה בישראל. היא מתפרשת על פני שטח עצום של כ-3,000 מטר מרובע וכוללת לא פחות מ-200 יצירות של האמנית קוסאמה, רובם בהשראת תקיפות מיניות שחוותה במהלך חייה. כעת הודיע מוזיאון תל אביב כי התערוכה, שכאמור הייתה אמורה להינעל בחול המועד פסח, תימשך עד ה-14 במאי 2022. 
"אני שמחה לבשר לציבור בישראל שהצלחנו להשאיר את התערוכה פתוחה לשלושה שבועות נוספים" אמרה טניס כהן-עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות, "התערוכה של קוסאמה שברה מספר שיא של למעלה מחצי מיליון מבקרים, רובם לא הכירו ולא שמעו על האמנית לפני פתיחת התערוכה ולרבים מהם היה זה ביקור ראשון במוזיאון".
עוד הוסיפה: "מבחינתי ההישג האמיתי הוא שהתערוכה הצליחה לסחוף, לרגש ולספק חווית ביקור מרתקת ומעוררת השראה לקהל רב ומגוון של צעירים ומבוגרים. אני גאה להוביל את צוות מוזיאון תל אביב שחוגג השנה 90 להיווסדו, וממשיך כל הזמן להתפתח, לחדש ולהישאר רלוונטי וחיוני בנוף התרבותי של ישראל". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה