תרבות ופנאי

ג'וני דפ בקרב חייו: האם היה קורבן או מתעלל?

העדות של הכוכב ההוליוודי ג'וני דפ הסתיימה אתמול והעניקה לו תמיכה ברשתות לאחר שהציג את עצמו כקורבן של מערכת יחסים אלימה. בימים הקרובים: העדות של גרושתו אמבר הרד
מערכת ice |  5
ג'וני דפ ואמבר הרד (צילום פייסבוק/ ג'וני דפ, אינסטגרם/ אמבר הרד)
מה קרה לפני שש שנים באותו פנטהאוז בלב לוס אנג'לס? הזוג ההוליוודי לשעבר ג'וני דפ ואמבר הרד ממשיכים להתקוטט בבית המשפט, כאשר הוא תובע אותה ב-50 מיליון דולר. כשהנוכחים בבית המשפט העמוס בווירג'יניה צפו בווידאו, קצינת LAPD, אמרה כי בעיניה "לא זיהיתי אותה (הרד) כקורבן של אלימות".
דפ עבר חקירה נגדית בידי עורך דינה של הרד, ששאל אותו האם היא היתה המודאגת היחידה משתיית האלכוהול המופרזת שלו. דפ השיב: "אדוני, אם למישהו הייתה בעיה עם השתייה שלי, בכל שלב של חיי – זה אני. האדם היחיד שהתעללתי בו אי פעם הוא אני". בין היתר הוצגו בעדות הודעות טקסט תוקפניות ששלח דפ לגרושתו כשהיו זוג, וביניהן נצפו איומים בהריגה. דפ השיב כי הוא מצטער על השפה שהשתמש בה, וטען גם כי חלק מהם היו בנימה הומוריסטית עם רפרנסים למערכונים של "מונטי פייתון".
 
כוכב שודדי הקאריביים עלה לראשונה על דוכן העדים בשבוע שעבר, וסיפר שהרד היא זו שחיממה את המצב והביאה לריבים ביניהם. "המריבות לא נועדו לעזור לקשר בינינו, אלא להזין את הצורך שלה בקונפליקטים. היא זקוקה לזה, היא משתוקקת לאלימות. זה פורץ ממנה". עוד סיפר דפ: "הוויכוחים התחילו במקום אחד אבל התגלגלו בחזרה והפכו לגרועים יותר. היינו חוזרים להתחלה, ועכשיו הכל היה גדול יותר והמשיך להתגלגל. לא הייתה אפשרות לצאת מזה".
 
בהמשך דפ תיאר מריבה שלהם בשנת 2015 באוסטרליה, בזמן צילומי הסרט החמישי של "שודדי הקאריביים". לדבריו, כשביקש ממנה לחתום על הסכם ממון  "היא רתחה מכעס והתנהגה כאחוזת דיבוק", והוא נעל את עצמו בחדר בזמן שהרד דפקה על הדלת וקיללה אותו בצרחות. עורכת דינו של דפ הביאה תימוכין בתמונה של אצבע פצועה של דפ וגם הקלטות, באחת מהן נשמעת הרד מודה שהיא מכה את דפ.
המשפט החל לפני כשבועיים, ועומד להימשך עוד כחודש לפחות. ליבת המשפט עוסקת במאמר שכתבה הרד בשנת 2018 לאתר "וושינגטון פוסט", שבו סיפרה שבן זוגה התעלל בה. היא לא ציינה במאמר את שמו, אך ג'וני דפ טוען שזה ברור לכולם שהכוונה היתה אליו, ושבעקבות המאמר הקריירה שלו נפגעה ושאיבד תפקידים. כאמור, הסכום שהוא תובע ממנה עומד על 50 מיליון דולר.
 
בשנת 2016 כשהתגרש הזוג, היה נראה לרגע שזה פרידה נינוחה "מערכת היחסים שלנו הייתה מלאת תשוקה ולעיתים חצתה את הגבול, אך תמיד הייתה תוצאה של אהבה". נכתב בהודעה של הזוג. בינתיים המציאות הראתה אחרת, ובימים הקרובים הרד אמורה לעלות על דוכן העדים בעצמה. לאחר שהתגרשה מדפ החלה הרד לצאת עם היזם והמיליארדר אילון מאסק. הם יצאו במשך מספר חודשים ב-2017, אבל הם נפרדו באותה השנה. 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להפסיק להתחתן
    מציע לגברים 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עד שלא יוסדרו זכויותיהם הכלכליות.
    סגור
  • 1.
    צדק לג'וני דפ. מסכן. קורבן.
    אורלי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    די לאינקוויזיציה הפמיניסטית.
    סגור
  • זה סופו של כל בוגד !!!!!!! (ל"ת)
    יעל 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היא זאת שבגדה בו יא סתומה (ל"ת)
    נון 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מאיפה הבאת את זה שהוא בוגד.. (ל"ת)
    חחחחחח 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור