תרבות ופנאי

משפחת קרדשיאן מסתבכת: האם תשלם 108 מיליון דולר?

אתמול יצאה לדרך תביעת הדיבה של בלאק צ'יינה נגד משפחת קרדשיאן, עם האשמות הדדיות על הפסדי ענק ואיומים ברצח, מה חשפה הדוגמנית על הכנסותיה?
מערכת ice | 
בלאק צ'יינה (צילום מתוך האינסטגרם)
תביעת לשון הרע שהגישה הדוגמנית ואושיית הרשת בלאק צ'יינה נגד החבר לשעבר רוב קרדשיאן וכל משפחת קרדשיאן, יצאה לדרך בבית המשפט בלוס אנג'לס. בלאק צ'יינה תובעת מהם פיצוי של 108 מיליון דולר.
במסגרת המשפט נאלצה צ'יינה עצמה לעמוד מול חקירה נגדית לגבי אורח חייה והמצב הפיננסי שלה. החקירה הנגדית הזו העלתה לאור כמה דברים מעניינים מאוד. למשל, צ'יינה טענה שהיא נאלצה לאחרונה למכור את מכוניות הלמבורגיני והבנטלי שלה כדי להסתדר. זמנים קשים ללא ספק. עובדה מעניינת נוספת - לבלאק צ'יינה כנראה אין החזר מס הכנסה אישי מאז 2015. צ'יינה גם טענה בבית המשפט שאין לה חשבונות בנק אישיים, כאשר כל ההכנסות שלה, כולל מהופעות בפלטפורמת הווידאו OnlyFans, שבה היא אומרת שהיא הרוויחה בערך מיליון דולר, נכנסות לחשבונות עסקיים שונים.
 
צ'יינה תובעת את הקרדשיאנס על סכום של 108 מיליון דולר, שמתפצלים ל-44 מיליון דולר בהכנסות שכבר איבדה ועוד 64 מיליון דולר בהכנסות עתידיות כמבצעת ומשפיענית מדיה חברתית. התביעה נובעת מביטול תוכנית הריאליטי "Rob & Chyna" של קרדשיאן וצ'יינה, שלטענתה הסיכול נעשה על ידי משפחת קרדשיאן, והפחיתה את הכנסותיה ופוטנציאל ההשתכרות שלה מהתוכנית.

הקרדשיאנ'ס (צילום ערוץ !E)
אתמול עלתה להעיד קיילי ג'נר שאמרה כי צ'יינה ניסתה להרוג את בן זוגה לשעבר רוב קרדישאן ואף איימה עליה בהודעות טקסט במהלך שלב העדויות למשפט. בנוסף, ג'נר העידה כי היא זוכרת שראתה את אחיה זמן קצר לאחר מריבה גדולה שלו עם צ'ינה בדצמבר 2016, שם טען כי היא שלפה עליו אקדח. "הוא השתמש במילים 'היא ניסתה להרוג אותי'", אמרה ג'נר בבית המשפט בלוס אנג'לס. 
 
התיק הזה ממשיך להתגלגל בבית המשפט, אבל חלק גדול ממנו התרחש ברשתות החברתיות. בסוף מרץ, צ'יינה פנתה לטוויטר והודיעה שהיא "נאלצה לוותר על 3 מכוניות שלה" ושהיא לא מקבלת מזונות ילדים מהגרוש רוב קרדשיאן האחרון הגיב בחשבון שלו כך: "אני משלם 37 אלף בשנה עבור בית הספר של הבת שלי. אני מטפל בכל הוצאה רפואית אחת. אני משלם על כל הפעילויות שלה מחוץ ללימודים. למה שאשלם מזונות חחחחחח"
עוד היא טוענת כי עברה התעללות והטרדה הן על ידי רוב והן מבני משפחתו האחרים, כולל מקריס ג'נר והאחיות קים, קלואי וקיילי. ואיך אפשר כמובן לא להזכיר את "פורנו הנקמה" הידוע לשמצה ל צ'יינה, שפורסם ע"י רוב קרדשיאן ברשתות החברתיות. אך זה כבר נושא של תביעה אחרת, שאמורה להגיע לבית המשפט מתישהו בתחילת החודש הבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה