תרבות ופנאי

נפתלי בנט יגיב? זה הצעד המפתיע של ביל גייטס

ביל גייטס מאוכזב מהתנהלות ארה"ב מול מגפת הקורונה, וטוען שלמגפה הבאה צריך להתכונן כבר מעכשיו, לכן הוציא ספר בנושא. וגם, מהי תגובתו על תיאוריות הקונספירציה שמעלילות עליו שהוא מרוויח כסף מחיסונים?
מערכת ice |  7
ביל גייטס (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ביל גייטס)
בעוד מגפת הקורונה הולכת ודועכת, בתקווה שלא יתגלו ווריאנטים חדשים, המיליארדר ביל גייטס כבר מודאג מהמגפה העולמית הבאה. מייסד מיקרוסופט טוען כי הזמן להתכנון למגפה הבאה הוא עכשיו. "אני לא רוצה שנחכה עד שנשכח כמה נורא זה היה", אמר גייטס בריאיון ל- TODAY, "היו לנו עשרות מיליוני מקרי מוות, טריליוני דולרים של אובדן כלכלי, אובדן השכלה, דיכאון נפשי, ועם כמה נזקים מרכזיים, נוכל לוודא שזה לא יקרה שוב."
גייטס, שחזה כבר בשנת 2015 בהרצאת טד כי העולם לא מוכן למגיפה, חולק את רעיונותיו כיצד להילחם בהתפרצות עולמית בצורה מוצלחת יותר בספרו החדש, "איך למנוע את המגיפה הבאה", שיצא ביום שלישי. בספר, גייטס שואב השראה מכבאים, ומציע שאלפי אנשים יעבדו יחד ב"צוות חיידקים" עולמי שמוקדש ללימוד ומניעת מגיפות. לצוות הזה, כותב גייטס, תהיה את היכולת לנסוע מיד לאתרי התפרצות כדי למנוע התפרצות.
"בארה"ב לבדה יש ​​למעלה מ-300,000 כבאים במשרה מלאה. אז אנחנו מתייחסים לזה ברצינות כי אם בית אחד נשרף, זה יכול להשפיע על קהילה שלמה", אמר גייטס. "מגפות הן אפילו יותר גרועות. ולא התכוננו לכך. לכמה מדינות שהיו מוכנות יותר, כמו אוסטרליה, יש 10% ממקרי המוות שיש לנו".
"הוויכוח על איך בדיוק להשקיע במוכנות הזו - עכשיו זה הזמן הנכון למרות שאנחנו עדיין מנסים לצאת מזה", הוסיף. גייטס טען שארגון הבריאות העולמי לא יכול לעשות כל מה שצריך כדי לסייע במניעת מגיפות. "הם לא ממומנים כדי להכין מדינות להתפרצות, והם גם לא ממומנים כדי לטוס למקום שבו יש התפרצות", אמר.
 
כל כסף שיושקע כעת במאבק במגיפה, הוסיף גייטס, יביא "תשואה גדולה" מאוחר יותר. מלבד הדיבורים על כך שהלוואי שארה"ב היתה מוכנה טוב יותר למגפת הקורונה, גייטס גם מקונן על כך שהתגובה של המדינה למגפה הפכה לפוליטיזציה. "מצער שלא נשמעו קולות משתי המפלגות על התועלת של מסכות וחיסונים, כך שזה לא היה עניין פוליטי", אמר.
האיש הרביעי בעשירי העולם גם הסכים שפייק ניוז היה קטלני במהלך הקורונה ואמר שהוא מוצא את זה מוזר שבסופו של דבר הוא היעד של תיאוריות קונספירציה בגלל מעורבותו בתהליך פיתוח החיסון. "זה דבר מאוד מוזר שרק בגלל שאני תומך בחיסונים כדי להציל מיליוני חיים, אנשים אומרים לא, אני מרוויח כסף מחיסונים או שאני מנסה לגרום למוות או לעקוב אחריהם או הרבה דברים מוזרים. קשה להבין למה זה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מה זה קשור לבנט ?
    קובי.ה. 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה הקשר לאיך בנט יגיב ? זאת הסיבה שנכנסתי לכתבה הזו ואני לא רואה משפט אחד שמקשר את בנט לכתבה
    סגור
  • 6.
    מתכנן לנו את ה"מגיםה" הבאה שהטא כבר יודע שתהיה (ל"ת)
    ליאת 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    גייטס השטן עומד מאחורי ה"מגיפה"
    שרגא 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הכספים שלו מימנו את המעבדה בווהאן. המידע הזה זמין לכל באתרים רשמיים. חפשו Event201 ברשת ותראו איך הכל היה מתוכנן מההתחלה. עכשיו הוא מתכנן לנו את ה"מגיפה" הבאה. נראה אם בני האדם ימשיכו להתנהג ככבשים מובלות לטווח או שלמדנו משהו בשנתיים האחרונות.
    סגור
  • 4.
    בנט עשה אקזיט מכר את הספר שלו לביל גייטס (ל"ת)
    ישראלי 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    בנט השקרן לא ראוי למשרה ציבורית!
    אבי 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בנט השקרן הוא איש בזוי ועלוב, אופורטוניסט מהסוג הנמוך ביותר, חסר ערכים. בנט השקרן וכנופיית ימינה הם בושה וחרפה לעם ישראל!
    סגור
  • 2.
    נפתלי בנט לא רלוונטי
    מבקר במדינה 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אינני מכיר בו כראש ממשלה, ובמילא תוך שבועות ספורים גם "מערכת המשפט" לא תכיר בו כראש ממשלה.
    סגור
  • 1.
    חיסונים ומגפות זה הלהיט שלו
    מדללים את העדר 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הוא גם אמר שיש יותר מידי אנשים
    סגור