תרבות ופנאי

אברי גלעד: "אלפי אנשים עדיין משלמים בנפשם"

אברי גלעד משתתף בתערוכה שתציג צילומים אומנותיים של הלומי קרב יחד עם מפורסמים. "המסר - גם אם ביטלנו את הזיקוקים השנה, עדיין יש אלפי לוחמים בלתי מטופלים"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
נושא הלומי הקרב עלה למודעות בשנים האחרונות, ונושא הטיפול ביוצאי שדות הקרב מדובר יותר ויותר. לאחר ביטול הזיקוקים השנה בערים רבות בארץ תוך התחשבות בנפגעי פוסט-טראומה, איש התקשורת והטלוויזיה אברי גלעד שיתף הבוקר (חמישי) בחשבון הפייסבוק שלו תערוכה שהוא משתתף בה למען אותם לוחמים.
 
"האיש הזה מאחורי הזכוכית הוא בנג'ו," כתב גלעד בתיאור התמונה שלו שתוצג בתערוכה, "בן גילי בדיוק, לוחם ומפקד שניטרל מי יודע כמה מחבלים באיו"ש, והיום מנוטרל בעצמו כמעט לגמרי בגלל הפוסט טראומה מהמראות שראה. הוא לא עובד, בקושי מתפקד, כל רעש קטן מעיף לו את הפקק. את מה שעובר עליו לא אוכל להרגיש לעולם, ואל העולם נטול הטראומה שלי הוא כבר לא יוכל לשוב בגלגול הזה."

התמונה של אברי גלעד מתוך תערוכת ציפור הנפש (מתוך הפייסבוק)
גלעד המשיך: "היום נפתחת בנמל תל אביב במבנה 25 תערוכה של צילומי הלומי קרב עם אנשים ידועים, "ציפור הנפש" שמה. המסר- גם אם ביטלנו את הזיקוקים השנה, עדיין יש אלפי לוחמים בלתי מטופלים, בלתי מאובחנים, חיים מאחורי קירות עבים של התעלמות ומשלמים בנפשם על ביטחוננו. אם תקפצו לנמל בשבועיים הקרובים תראו תערוכה מרגשת עד דמעות עם הרבה אנשים שאתם כבר מכירים, וכאלה ששווה להכיר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה