תרבות ופנאי

טום קרוז חושף: זו הסיבה שהוא מתעקש לצלם את הפעלולים בעצמו

"אהבה בשחקים: מאווריק" מזכיר לנו שטום קרוז הוא שחקן יחיד מסוגו. זו תשובתו לשאלה מדוע הוא מתעקש לעשות בעצמו את הפעלולים המסוכנים גם בגיל 59
מערכת ice | 
טום קרוז (צילום צילום מסך)
לאחר יציאתו לבתי הקולנוע של "אהבה בשחקים: מאווריק", הכוכב הבלתי-נגמר טום קרוז מסביר מדוע הוא ממשיך לעשות את הפעלולים שלו בסרטים, למרות הסכנה הכרוכה בכך. סרטים מילוליים יותר כמו "שעשועים מסוכנים" ו-"איש הגשם", שמו את קרוז על המפה בשנות ה-80, אבל מאז השחקן הפך לשם נרדף ליצירת סרטי אקשן שוברי קופות ועבודת פעלולים מהממת, בעיקר הודות לסדרת "משימה בלתי אפשרית".
"משימה בלתי אפשרית: התרסקות", הסרט האחרון שיצא בינתיים לפני שהשביעי יעלה למסכים, לקח את איתן האנט של קרוז לגבהים חדשים – תרתי משמע – וראה את קרוז מבצע עשרות קפיצות HALO (גובה רב, פתיחה נמוכה) ממטוס תובלה גדול. בסרט ההמשך "משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות – חלק ראשון" שכאמור הטריילר שלו יצא לאחרונה, מופיעים עוד פעלולים שמסתכלים על המוות בעיניים, כולל רצף אחד מרשים במיוחד שבו מתעופף יחד עם אופנוע מצוק. עבור "אהבה בשחקים", סרט ההמשך ללהיטו של קרוז משנת 1986, השחקן והמפיק נשארים מחויבים באופן דומה לפעלולים בעולם האמיתי, כאשר מטוסי קרב אמיתיים משמשים לרבים מהקטעים האוויריים של הסרט.
 
לקראת הקרנת הסרט בפסטיבל קאן, קרוז התיישב למה שתואר כ"שיחת מאסטר קלאס" והסביר מדוע הוא נשאר כל כך מחויב לעשות פעלולים בעצמו. תגובתו של השחקן, באדיבות THR, קצרה ומרשימה, כאשר קרוז בעצם רומז שעשיית הפעלולים שלו הוא פשוט חלק ממי שהוא. "אף אחד לא שאל את ג'ין קלי, 'למה אתה רוקד בעצמך? אין לך רקדן?'".
קלי, שחקן הידוע בהופעותיו בלהיטים קלאסיים כמו Singin' in the Rain ו-An American in Paris, היה ידוע בסגנון הריקוד האנרגטי במיוחד שלו, משהו שקרוז מרגיש בבירור קרבה אליו. ההערה של קרוז כאמור מדגישה את החיבור בין השחקן לפעולות הייחודיות של הדמות שלו בסרט. קרוז, שכרגע בן 59, נמצא בעיצומם של צילומי סרטו השמיני ואולי האחרון של משימה בלתי אפשרית, וההערה שלו בקאן מרמזת שעבודת הפעלולים שלו לא תפסיק בקרוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה