תרבות ופנאי

הבארבי במתקפה על להקה שביטלה הופעה: "מאחלים לכם רע"

הבארבי הודיעו כי להקת ביג ת'יף האמריקאית, בה מנגן הישראלי מקס אולארצ'יק, ביטלה את הופעתה בישראל בגלל לחץ של ה-BSD: "חאלס עם הצביעות, המצב לא ייפתר בגלל איומים והפחדות. עם ישראל חי ושום רופס לא ישבור אותנו"
מערכת ice |  2
הופעה בזאפה שוני (צילום יח"צ)
רק לפני שנתיים להקת ביג ת'יף האמריקאית ביטלה את הופעתה בישראל. ושוב, להקת האינדי רוק מברוקלין שבה חבר הבסיסט הישראלי מקס אולארצ'יק - ביטלה גם את המופע החדש, שאמור היה להיערך בחודש הבא במועדון הבארבי בתל אביב.
בבארבי לא נשארו אדישים ופרסמו פוסט בפייסבוק בו תקפו את הלהקה: "שימו לב! ביג ת'יף ביטלו הופעתם בארץ! ה-BDS איתנו כבר 20 שנה, אתם כהרכב השתניתם, גדלתם, הפכתם שם דבר, מועמדים לגראמי, מן הסתם יש לכם יותר מה להפסיד!".
בבארבי טענו כי הלהקה בעצמה ביקשה להופיע בישראל בישראל כחלק ממסע ההופעות המתקרב ומייחסים את הביטול המפתיע ללחצים שקיבלו חברי ההרכב מארגון ה-BDS. ביג ת'יף הופיעו לראשונה בישראל בשנת 2017 והיו אמורים לשוב להופעה גם במהלך שנת 2020, אך זו בוטלה כאמור בעקבות מגפת הקורונה.
 
עוד נכתב בפוסט כי "החרמות, ההפחדות, הנאצות באינסטגרם פשוט גרמו לכם להתקפל/לפחד. כמה מפגינים בתשלום מחוץ לאולם באירופה גרמו למנהלים שלכם פיק ברכיים "והפתרון" בוא נדלג על ישראל בוא נוותר על הקהל שלנו שם הוא פחות חשוב".
"לא מבקש שתשכבו על הגדר בשבילנו או שתלחמו את המלחמות שלנו דבר פשוט קטן ולגיטימי אני דורש חאלס עם הצביעות!!! ויש הרבה! העולם רחוק מלהיות מושלם ובתוך כך ישראל העוולות קיימות מאות שנים ונאיבי או תמים האדם שיחשוב שהכול ייפתר עקב איומים הפחדות או חרמות בעצם הביטול שלכם רק גרמתם לי צער עליכם חבורת מוזיקאים עלובים ללא עמוד שידרה שמפחדת מהצל של עצמה".
 
"כפי הנראה לא תכנסו לדפי ההיסטוריה כאומנים משפעים בעלי אג'נדה כפי שהיו אומני העבר. תהיו עוד להקה שבאה וחולפת מן העולם כמו כולם. מאחל לכם את כל הרע שבעולם בדיוק כפי שעשיתם לקהל המעריצים שלכם בארץ ומקווה שכשם שעליתם ככה תרדו ותהפכו להיות עוד אפיזודה חולפת".
"אני למדתי שאין לי שום דבר למעט משפחתי ארצי ועמי ואף בן זו*ה לא ישבור את זה נסיים בברכת עם ישראל חי חזק ושום רופס לא ישבור אותו .ולכם ציבור קהל יקר תמצאו הרכבים לאהוב שיודעים לכבד ולהעריך את האדם ולא לבוז לו כשם שעשו ההרכב ביג טיפ".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגובה מעולה של אדם שאוהב את מולדתו ובני עמו
    שלמה 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוז ללהקה העלובה
    סגור
  • 1.
    מעץ תפוחים יצא רק תפוח
    סלומון 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שבמקרה שלנו, יצא תפוח מאוד רקוב. אוליארצ׳יק הבן יצא דרעק כמו אבא שלו. שונאי ישראל 0מולנים
    סגור