תרבות ופנאי

במאי זוכה אוסקר נעצר על תקיפה מינית באיטליה

הבמאי ותסריטאי הקולנוע האמריקאי פול האגיס עצור באשמת תקיפה מינית ופציעה בנסיבות מחמירות של אישה בדרום איטליה. האגיס בן ה-69 זכה באוסקר כבמאי סרט הפשע "התרסקות" מ-2004, וכן על התסריט ל"מיליון דולר בייבי". גיל הקורבן עוד לא נחשף, ולא אזרחותה
מערכת ice | 
הטרדה מינית (צילום Istock)
משטרת איטליה עצרה אתמול (א') את הבמאי ותסריטאי הקולנוע האמריקאי זוכה האוסקר, פול האגיס, בחשד לתקיפה חמורה של אישה. לפי החשד, אירוע התקיפה נמשך יומיים והתרחש בעיירה אוסטוני שבדרום איטליה.
האישה נמצאה בשדה תעופה מקומי, כשלפי התובעים אנטוניו נגרו וליביה אורלנדו היא הושארה שם על ידי האגיס בבוקר למרות "מצבה הפיזי והפסיכולוגי המעורער". צוות שדה התעופה הזעיק את המשטרה ולקח אותה לבית חולים, כך דיווחו כלי תקשורת בארץ המגף. התובעים טרם חשפו את גילה של האישה המותקפת, או אזרחית איזו מדינה היא.
 
פרקליטו של האגיס הכחיש את ההאשמות. "לפי החוק האיטלקי, אני לא יכול לדון בראיות. עם זאת, אני בטוח שכל ההאשמות יבוטלו נגד מר האגיס. הוא חף מפשע לחלוטין, ומוכן לשתף פעולה באופן מלא עם הרשויות כדי שהאמת תצא לאור במהירות", מסר עורך הדין פרייה צ'אודרי.
האגיס היה באיטליה כדי ללמד כיתות אמן בפסטיבל הסרטים אלורה פסט הקרוב שיתחיל ביום שלישי. בהצהרה, מנהלי הפסטיבל מסרו כי החדשות היו מזעזעות והביעו הזדהות עם האישה המעורבת. הם גם אמרו שהוציאו מיד את האגיס מהשתתפות באירוע.
 
הבמאי הקנדי בן ה-69 זכה בפרסי אוסקר על בימוי סרט הפשע המצליח "התרסקות" (Crash) מ-2004, ועל כתיבת התסריט למיליון דולר בייבי ב-2005, שאותו ביים קלינט איסטווד וזה גם בפרס הסרט הטוב ביותר לאותה שנה.
זו לא הפעם הראשונה שהאגיס מעורב בפרשת תקיפה מינית. בשנת 2018, האגיס נתבע על ידי יחצ"נית שהאשימה אותו בתקיפתה לאחר בכורה של סרט. במהלך המשפט האזרחי, שעוכב בגלל COVID, שלוש נשים נוספות התייצבו והאשימו את האגיס בהתנהגות מינית בלתי הולמת. האגיס הכחיש את הטענות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה