תרבות ופנאי

ג'יג'י ובלה חדיד בקרחת: זה המראה החדש והנועז

צמד האחיות הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד השתתפו בתצוגה חדשה בה הופיעו במראה חדש ונועז, צפו בתמונות
מערכת ice | 
בלה וג'יג'י חדיד (צילום פייסבוק/ ג'יג'י ובלה חדיד)
דוגמניות העל ג'יג'י ובלה חדיד הציגו לראשונה מראה חדש ונועז ביום שני, כשצעדו על המסלול בניו יורק עם גבות מולבנות, פוני קצר ומה שנראה כמו ראשים מגולחים בסגנון מארינס. אבל השינוי הדרמטי של האחיות התגלה עד מהרה כיצירה של אמני תותבות, ששינו את המראה שלהן בעזרת כיפות קירחות, פאות ואיפור.
הסגנון העתידני היה חלק מתצוגת סתיו 2022 של מארק ג'ייקובס, המעצב בעל המותג על שמו. בתצוגה חשף למעלה מ-40 עיצובים חדשים. ג'יג'י דגמנה סוודר ורוד ענק וחצאית אפורה, בעוד בלה לבושה בשמלת ויניל שחורה עם כפפות אופרה.
 
באינסטגרם, בלה פרסמה תמונות שונות מאחורי הקלעים וסרטון Timelapse המציג אמני איפור ותותבות היוצרים את המראה שלה. ברשתות התעוררו תגובות מעורבות - ודאגה מצד חלק מהעוקבים שהאמינו שהדוגמניות גילחו את ראשן באמת.
 
צלמת האופנה אליזבטה פורודינה השיבה לפוסט של בלה ואמרה שהיא נראית "מלאכית לחלוטין", בעוד שהאקטיביסטית והעיתונאית נור טאגורי הגיבה: "השינוי מדהים". על הסגנון המושך את העין אחריות המאפרת של מארק ג'ייקובס, דיאן קנדל, ומעצב השיער דאפי. אחד מאמני האפקטים המיוחדים שאחראים על המראה של בני הזוג חדיד, נואל ג'קובוני, אמר שהעבודה על המראה הייתה "סוריאליסטית".
 
"היום היה יום מושלם בו עשיתי כיפה של שיער עם קרחת בצדדים, וגם יצא לי לעבוד עם אחד המעצבים האהובים עליי ועם כמה מהדוגמניות המובילות בתעשייה", כתבה בלה חדיד.
התצוגה של ג'ייקובס, שהועבר בשידור חי על מסכי LED בטיימס סקוור בניו יורק, מגיע שנה לאחר שערך בפעם האחרונה תצוגת מסלול באותו מקום. הערות התצוגה של המעצב האמריקאי הכריזו ש"יצירתיות היא חיים חיוניים" לפני שהסתיימו בציטוט של הפילוסוף פרידריך ניטשה: "יש לנו אמנות כדי לא למות מהאמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה