תרבות ופנאי

בתו של לבייב מגיבה לסערת הנידה: "צריכה להודות לגיא פינס"

יוזמת קמפיין טהרת המשפחה רותי לבייב-יליזרוב מגיבה לסערה שהתחוללה: מדוע חשוב לדון בזה בפומבי, ולמה היא רוצה להודות לגיא פינס?
מערכת ice |  3
לב לבייב ובתו רותי (צילום מתוך האינסטגרם)
כחודש חלף מאז "סערת הנידה" לאחר הפרסום של 'ערב טוב עם גיא פינס' בדבר מפורסמות שקידמו בתשלום קמפיין מוסווה לכאורה למען  שמירת מצוות טהרת המשפחה. מי שעמדה מאחורי הקמפיין ומימנה אותו, היא אשת העסקים רותי לבייב-יליזרוב, בתו של איש העסקים לב לבייב.
לבייב-יליזרוב מגיבה כעת בפירוט לסערה, בראיון שהתפרסם בסוף השבוע במוסף 'אתנחתא' של העיתון 'בשבע'. "אין ערוץ טלוויזיה או עיתון שלא התקשרו לבקש תגובה. זה נהיה שיח על אמת ושקר, שיח של ערכים מול כסף, לקחו את זה להמון מקומות כשבעצם כל הרעש היה בגלל שמדובר ביהדות."
 
"לרגע לא נבהלתי", הוא אמרה לרבקי גולדפינגר בראיון שנערך בביתה שבסביון. "אני יודעת בוודאות שמה שאנחנו עושים הוא הדבר הנכון. צריך לחנך יותר במגזר הדתי והחרדי שמצוות הנידה עושים לא רק כי צריך, אלא גם מתוך חיבור עמוק לדברים, והכרה בעוצמה שיש בזה."
 
על הטענות שזה נושא אינטימי מדי כדי לדון בו בפומבי היא אומרת, "אנחנו מדברים על איך אנחנו רואים את הבית שלנו, את הזוגיות שלנו. זה שיח שמחזק. יש תופעה בחיינו, למה שלא נדבר עליה ונתקן את מה שדרוש תיקון? ממה אנחנו מפחדים? אנחנו מדברים על הנושא בצורה צנועה ומכובדת, ואין פה שום דבר שהוא לא צנוע."
 
כזכור, בפרסום של גיא פינס נחשף כי כל אחת מהמפורסמות בקמפיין, ביניהן יעל בר זוהר ומיכל אנסקי, קיבלו עשרות אלפי שקלים. לבייב-יליזרוב אומרת על כך, "הכל נעשה בשקיפות והתשלופ הוא עבור הזמן שהן הקדישו למיזם ולימי הצילומים, לא שילמנו על הערך, בדיוק כמו אישה שמעבירה הרצאה ומקבלת כסף."
על הפרסום בגיא פינס היא אומרת בסיום הריאיון, "זה עשה לנו שירות מעולה, הרבה אמרו שהוא בא לקלל ויצא מברך. הקמפיין מצליח והשיג את היעדים שלו בגדול. אין היום מישהו שלא יודע מה זו טהרת המשפחה."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צומי בסגנון ירוד וילדותי.
    אני 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תת רמה. בלי קשר לסוגיית פרשת הנידה. ילדה מבית עשיר שמחפשת צומי ומשחקת אותה חכמה על חשבון נשים אחרות. תמסרי לאבא שלך פשיטת רגל נעימה. הוא יודע לטעון לגזל בזמן שהוא עושק את כולם. בהמתנה לבשורות טובות.
    סגור
  • 2.
    ככה לא בונים חומה
    יטס 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל הכבוד זה ממש לא לעניין, גם אם המנהג התפרסם ודובר בו (לא שאני מכיר מישהוא שלא ידע מה זה נידה לפני כן) לדעתי הרי זה גרם דוקא לתגובת נגד. אין לרוב הציבור דבר נגד המנהג היהודי הזה, שייתכן שהוא טוב ומועיל וגם בריא. אלה שחובה היה לבצע גילוי נאות שזה שזה פרסום.
    סגור
  • 1.
    כשהתפוצצה התרמית, אפקט הקמפיין ירד לאפס
    אברהם אוירבך 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברגע שאנשים הבינו שזו לא יותר מעוד פרסומת בתשלום, הנזק לנושא עלה בהרבה על התועלת. היה שווה, גברת?
    סגור