תרבות ופנאי

כריס רוק מתנגד להתנצלות "כולם מנסים להיות קורבן"

אחרי סרטון ההתנצלות של ויל סמית על תקרית הסטירה באוסקר, מגיב כריס רוק דווקא בתקיפה, כשהוא אינו מוכן לקבל את ההתנצלות
מערכת ice | 
כריס רוק, ויל סמית (צילום אינסטגרם/ כריס רוק)
כולנו זוכרים את האירוע האלים שהתרחש בטקס האוסקר לפני כחצי שנה. הקומיקאי כריס רוק עלה לבמה כדי להציג את אחד הפרסים וסיפר בדיחות על הקהל, בין היתר על השחקנית ג'יידה פינק-סמית' שסובלת מהתקרחות בעקבות מחלה. או אז עלה בעלה, הכוכב וויל סמית' שגם זכה בפרס בהמשך הטקס, וסטר לרוק בשידור חי, בתקרית בטעם רע במיוחד.
כעת, לאחר שהפקות בכיכובו נעצרו והוא הורחק מטקסי האקדמיה לקולנוע למשך 10 שנים, פירסם שלשום סמית' סרטון התנצלות מפתיע. "פניתי לכריס וההודעה שקיבלתי בחזרה היא שהוא לא מוכן לדבר, כשיהיה מוכן לעשות את זה הוא יחזור אליי" מצהיר סמית' כשהוא מביט למצלמה ונראה כמי שמנסה באמת להביע חרטה. "אז אני אומר לך כריס, אני מתנצל. ההתנהגות שלי לא הייתה מקובלת ואני כאן כשתהיה מוכן לדבר".
 
הסרטון זכה לתגובות אוהדות כמו גם מסוייגות, אבל מסתבר שדווקא מושא ההתנצלות לא מקבל אותה. בהופעה באטנלטה שערך אתמול, אמר רוק את הדברים הבאים: "כולם מנסים להיות קורבן... אם כולם טוענים שהם קורבן, אז אף אחד לא ישמע את הקורבנות האמיתיים. אפילו אני, יום אחרי שקיבלתי מכות מסמית', הלכתי לעבודה, יש לי ילדים". בהמשך ההופעה הוסיף "מי שאומר שמילים מכאיבות מעולם לא קיבל אגרוף לפרצוף". נדמה שהסליחה הכנה כביכול של סמית', לא תתקבל בקרוב. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה