תרבות ופנאי

קווין קוסטנר עושה כבוד לחברו הכוכב המנוח

ליגת ה-MLB, החוגגת את הבייסבול ואת מקומו בתרבות האמריקאית לאורך הדורות, מקיימת משחקים ברוח הסרט "שדה החלומות" מ-1989. קוסטנר, שכיכב בסרט הבייסבול הידוע, נזכר בריי ליוטה שנפטר לאחרונה בגיל 67 וששיחק בסרט את דמות החובט "ג'ו ג'קסון חסר הנעליים"
מערכת ice | 
השחקן המנוח ריי ליוטה
עברו פחות משלושה חודשים מאז נפטר בשנתו שחקן "גודפלאס", ריי ליוטה. השחקן המנוח, הידוע בעיקר בתפקידו כמאפיונר, השתתף גם בסרט הבייסבול "שדה החלומות" מ-1989 לצד קווין קוסטנר.
הסרט עוקב אחר קוסטנר כחקלאי מאיווה שמקים שדה בייסבול בתוך שדה התירס שלו. כתוצאה מכך, רוחות רפאים של שחקני בייסבול מהעבר מתחילות לבקר במגרש, כשאחת מהן היא הדמות של ליוטה, "ג'ו ג'קסון חסר הנעליים".
בימים אלה מקיימת ליגת הבייסבול המקצוענית (MLB) משחקים ברוח הסרט "שדה החלומות" מ-1989. המשחקים הם תחרותיים לכל דבר, וכוללים גם שפע פעילויות לפני ותוך כדי המשחק עצמו, שחוגגות את הבייסבול ואת המשמעות שלו לאמריקה במעטפת של הוקרה ונוסטלגיה.
בשנה שעברה, במשחק "שדה החלומות" הראשון אי פעם של ה-MLB, התמודדו שיקגו ווייט סוקס מול הניו יורק יאנקיז. היום בלילה (חמישי) יתקיים משחק נוסף בסגנון, כאשר שיקגו קאבס וסינסינטי רדס צפויים ללבוש מדים מיוחדים ולהגיח משדה תירס אל שדה הבייסבול, בדיוק כמו הסרט.
 
זו היתה הזדמנות לקווין קוסטנר, כוכב סרט הבייסבול הידוע, נזכר בחברו השחקן ריי ליוטה, שנפטר רק לפני כ-3 חודשים, וששיחק בסרט את דמות החובט המיתולוגי "ג'ו ג'קסון חסר הנעליים" (ששיחק בליגה המקצוענית בתחילת המאה ה-20). במחווה שהועלתה לאינסטגרם כתב קוסטנר: "רציתי לחלוק כמה זיכרונות מהסרט אבל יותר חשוב לזכור את ריי ליוטה המדהים".
קוסטנר כתב: "'ג'ו ג'קסון ללא נעליים' יהיה שם עם כולנו ללילה נהדר של בייסבול בשדות איווה". קוסטנר שיתף סדרת תמונות מהסרט, כולל אחת המציגה את אחת השורות המפורסמות ביותר, שם דמותה של ליוטה שואלת את דמותו של קוסטנר, "היי, זה גן עדן?" על כך עונה קוסטנר: "לא. זו איווה".
כשפטירתו של ליוטה פורסמה ברבים, קוסטנר כתב באינסטגרם שלו: "הרוס לשמוע את החדשות על פטירתו של @rayliotta. למרות שהוא משאיר מורשת מדהימה, הוא תמיד יהיה 'ג'ו ג'קסון חסר נעליים' בליבי. מה שקרה באותו רגע בסרט היה אמיתי. אלוהים נתן לנו את הפעלול הזה. עכשיו יש לאלוהים את ריי."
ליוטה נפטר בגיל צעיר (רק 67), כשהוא על סט צילומים ברפובליקה הדומיניקנית. הוא צילם את הסרט "מים מסוכנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה