מדדים ומחקרים

המשכורת בהוליווד נחשפות: מי הכוכבים שהכניסו הכי הרבה השנה?

במגזין Variety פרסמו השבוע את רשימת המשתכרים הגבוהים ביותר מבין השחקנים בהוליווד שפועלים כיום על התפקידים שעשו ב-2022. טום קרוז כובש את הרשימה אחרי 100 מיליון דולר על תפקידו בסרט  "אהבה בשחקים 2". המדורגים הבאים ממוקמים הרבה מאחור, וכמה נשים יש ברשימה?
מערכת ice | 
בראד פיט דלונגי קפה (צילום יחצ)
במגזין Variety פרסמו השבוע את רשימת המשתכרים הגבוהים ביותר מבין השחקנים בהוליווד שפועלים כיום על התפקידים שעשו ב-2022. במקום הראשון ברשימה נמצא טום קרוז, שקיבל לא פחות מ-100 מיליון דולר עבור תפקידו בסרט של מאווריק "אהבה בשחקים 2".
במקום השני ברשימה המכובדת נמצא הרחק מאחור וויל סמית'. הכוכב הגדול קיבל כדי להשתתף בסרט אמנציפציה 35 מיליון דולר. שלישי ברשימה נמצא לאונרדו דיקפריו שהכניס 30 מיליון דולר על תפקידו בסרט killers of the flwer moon בו הכניס 30 מיליון דולר.
 
את אותו הסכום שהכניס דיקפריו, 30 מיליון דולר, הכניס גם  בראד פיט על תפקידו בדרמה על פורמולה 1. את הרשימה הנוצצת סוגר דווין ג'ונסון שהרוויח 22.5 מיליון דולר על חלקו בסרט  black adam. אגב, ברשימה שפורסמו דורגו 30 כוכבים הוליוודים, שמתוכם רק חמש נשים בלבד כשמי שמרוויחה הכי הרבה - מרגו רובי, על תפקידה בסרט "ברבי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה