תרבות ופנאי

נסרין קדרי מבטלת את מופע הענק: "לא אצליח פיזית"

מופע העשור של הזמרת בקיסריה לא יתקיים כמתוכנן ויידחה לאחר הלידה שלה, כאשר הזמרת הסבירה: "יבלנו החלטה לקיים את המופע בחורף מיד לאחר הלידה. מי שירצה הכרטיסים שרכש יהיו בתוקף ומי שלא יוכל לקבל החזר כספי"
מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום אינסטגרם/ נסרין קדרי)
שוב אכזבה גדולה למעריצים של הזמרת נסרין קדרי. לאחר לא מעט התלבטויות, הכוכבת הודיעה כי מופע העשור שאמור היה להתקיים בקיסריה בקרוב, יידחה שוב ורק לאחר הלידה מאחר ולדבריה היא לא תצליח לספק את המופע שחלמה.
על פי ההסבר שסיפקה הזמרת, שכבר דחתה את המופע בחודש יוני משום שנדבקה בקורונה, שמבחינה פיזית ההריון שלה יקשה עליה להגיע לעוצמות שהיא מסוגלת. כעת בסביבתה מנסים למצוא תאריך חדש למופע.
 
בפוסט שפרסמה הלילה (אור לרביעי) באינסטגרם כתבה "אהובים שלי, אני יודעת שמאז ההודעה לדחיית מופע העשור שלי בקיסריה, אתם מצפים ומחכים לעדכון על תאריך חדש. כפי שאתם וודאי יודעים אני בשלבי הריון מתקדמים ובקרוב מאד אתחיל פרק חדש בחיי".
 
עוד כתבה: "לאחר אינספור בדיקות המועד היחיד שניתן היה לקיים את המופע הוא בחודש תשיעי להריוני, ופה הבנתי שמבחינה פיזית לא אוכל להעניק לכם את החוויה שמגיעה לכם. קיבלנו החלטה לקיים את המופע בחורף מיד לאחר הלידה. מי שירצה הכרטיסים שרכש יהיו בתוקף ומי שלא יוכל לקבל החזר כספי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה