תרבות ופנאי

שש עונות וסרט: "קומיוניטי" מגשימה חלום

שמונה שנים אחרי שהסדרה "קומיוניטי" ירדה מהמסכים, היא צפויה לחזור בסרט שיאגד כמעט את כל הקאסט המקורי. צ'בי צ'ייס צפוי להיעדר, דונלד גלובר בסימן שאלה
מערכת ice | 
קומיוניטי (צילום ויקיפדיה)
"שש עונות וסרט" הוא המשפט המאפיין ביותר של הסדרה "קומיוניטי" שירדה מהמסכים בשנת 2015 לאחר שש עונות. מעריצי הסדרה חיכו 7 שנים מאז ירידת הסדרה וסוף סוף ההבטחה מתקיימת. שירות הסטרימינג פיקוק, השייך ל-NBC יוניברסל שהפיקה את הסדרה, הזמין פיצ'ר באורך מלא. הסרט צפוי לעלות בשירות הסטרימינג בשנת 2023 ויכלול, ככל הנראה, את מרבית כוכבי הסדרה.
הסדרה אשר התרחשה בקולג' קהילתי (קומיוניטי קולג') ועקבה אחרי קבוצת לימוד של סטודנטים שהוקמה רק בעקבות רצונו של אחד מהם, ג'ף בגילומו של ג'ואל מקהייל, לזכות בליבה של בריטה בגילומה של ג'יליאן ג'ייקובס. ביחד הצטרפו דמויות מגוונות בכיכובם בין היתר של דונלד גלובר, צ'בי צ'ייס ואליסון ברי. במיוחד זכורים קרבות הפיינטבול העונתיים שהתרחשו בסדרה. 
מגפת הקורונה יצרה עמה קהל מעריצים חדש כאשר הסדרה עלתה בנטפליקס במרץ 2020 וככל הנראה הם הצליחו להניע את הגשמת חזון ה"שש עונות וסרט". במהלך הקורונה הקאסט התאחד למפגש וירטואלי, אך צ'בי צ'ייס היה חסר. כזכור, צ'ייס עזב את הסדרה במהלכה בעקבות יחסים לא טובים על הסט. עכשיו נותר לחכות ולראות האם אכן כל כוכבי הסדרה יחזרו לככב בסרט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה