תרבות ופנאי

שאקירה מכוונת לפיקה בשיר החדש? "זו לא אשמתך"

שאקירה מוציאה שיר חדש עם שורה שהרבה פירשו כרמז לבן הזוג לשעבר, שעדיין נמצא איתה בתהליכי גירושין
מערכת ice | 
שאקירה וג'רארד פיקה (צילום טוויטר)
האם שאקירה הפנתה את רגשותיה לשיר החדש שיצא היום? הזמרת הלטינית מתייחסת לכאורה לפרידה מג'רארד פיקה בשירה החדש שלה "Monontonia".
"זו לא הייתה אשמתך או שלי גם / זו הייתה אשמת המונוטוניות", שרה שאקירה בספרדית. הזמרת פרסמה בשבוע האחרון רמזים על נושא השיר באינסטגרם שלה, וכעת עולה הקליפ בו היא נראית עוברת בחנות מכולת ואוכלת ג'אנק פוד, ובהמשך נעל של גבר דורכת על לב עקוב מדם בעוד היא נותרת עם חור בחזה. שאקירה כתבה על הפוסט האחרון, "מעולם לא אמרתי כלום, אבל זה כאב. ידעתי שזה יקרה".
נזכיר למי שהספיק לשכוח שביוני הודיעו שאקירה ובעלה שחקן הכדורגל ג'רארד פיקה, נפרדים לאחר 12 שנים ביחד. "אנו מצטערים לאשר שאנו נפרדים. לרווחת ילדינו, שהם בראש סדר העדיפויות שלנו, אנו מבקשים מכם לכבד את פרטיותם", אמר הצמד בהודעה משותפת לרויטרס אז. מוקדם יותר באותו חודש, המוזיקאי והספורטאי - שחולקים את הבנים מילאן, 9 וסשה, 7 - עלו לכותרות לאחר שצצו דיווחים לפיהם שאקירה תפסה את פיקה מנהל רומן. הם לא התייחסו לטענות.
 
 
שאקירהדיברה על הפרידה בחודש שעבר במהלך ריאיון. "נשארתי בשקט ופשוט ניסיתי לעבד את הכל. קשה לדבר על זה, במיוחד בגלל שאני עדיין עוברת את זה, ובגלל שאני מפורסמת ובגלל שהפרידה שלנו היא לא כמו פרידה רגילה. וכך, זה היה קשה לא רק עבורי, אלא גם עבור הילדים שלי", שיתפה.
זוכת פרס הגראמי תיארה את יצירת המוזיקה כ"רפסודת הצלה" על רקע מאבקים בחייה האישיים. "במקרה שלי,. המוזיקה עוזרת לי לעבד את הרגשות שלי ולהבין אותם", אמרה. "היו ימים שהייתי צריך להרים את החלקים שלי מהרצפה. והדרך היחידה לעשות את זה, לעשות את זה בפועל, הייתה דרך המוזיקה".
שאקירה עובדת כעת על אלבומה הראשון מאז 2017. "חשבתי שהאלבום גמור. אבל בכל פעם שאני נכנסת לאולפן כדי לרטש שורה או כדי לערבב שיר שכמעט מוכן לצאת, אני מגיעה עם מוזיקה חדשה כי כרגע אני מרגישה יצירתית", כתבה באינסטגרם בספטמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה