ויראלי

שאקירה חושפת את כל האמת: "מעולם לא אמרתי כלום"

בפוסט חדש וקצר באינסטגרם שאקירה מפרסמת סרטון מסקרן עם כיתוב מחשיד למדיי, מה שמביא הרבה מעריצים לדאוג לשלומה, אך גם לגנות אותה על כך שמנסה לקדם את המוזיקה שלה בצל התביעה
מערכת ice | 
שאקירה (צילום אינסטגרם)
אין ספק שזו כנראה אחת השנים הקשות ביותר עבור זמרת הפופ המצליחה שאקירה. לאחר בעיות בריאותיות שחווה אביה ובעודה עומדת בפני משפט בנושא העלמת מס, שעלול להביא אותה לכדיי הרשעה ומאסר של קרוב לעשור, רבים מאמינים כי השיא הוא דווקא הפרידה המתוקשרת ומביכה מאבי ילדיה, ג'רארד פיקה. 
 

למרות שלאחרונה שאקירה נפתחה בראיון חושפני על מרבית הנושאים הללו ובעיקר על הפרידה, כנראה שזה היווה פריצה ראשונה בסכר והיום היא מפרסמת סרטון קצר ומסקרן ביותר המציג אדם דורך על לב מדמם במדרכה. לסרטון היא צירפה את הכיתוב: "מעולם לא אמרתי כלום, אבל כאב לי. ידעתי שזה יקרה". 
הכיתוב כמובן גרר במהרה הרבה תגובות השואלות את הזמרת לשלומה ובעיקר לאיזה מן הפרשות בהן היא מעורבת הכיתוב מקושר. יחד עם זאת, בבחינה יבשה בהחלט ניתן להניח כי מדובר בעניין הפרידה הכואבת מהאקס הבוגדני ושחקן הכדורגל, פיקה, שלאחרונה אף נטען כי בגד בשאקירה לפני שנים עם בר רפאלי.
 
לעומת זאת, ישנם רבים המאמינים כי בעצם מדובר בסרטון שמטרתו לקדם קליפ לשיר חדש של שאקירה ולכן פעלול יחצני ותו לא.
כמו כן, למרות הדיווחים הרבים על הבגידות של פיקה, עיתון ספרדי פרסם לאחרונה כי שאקירה גם לא לגמרי חפה מפשע ואף ניהלה רומן עם הטניסאי רפאל נדאל כאשר שניהם היו במערכות יחסים. ממש כמו הטענות בנוגע לרפאלי, לא ידוע אם הן נכונות ואף צד לא הגיב לשמועות הללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה