ויראלי

אדם לוין ממשיך להסתבך: "אני רוצה לבלות איתך בערום"

אחרי שמשפיענית אמריקאית טענה כי סולן מארון 5, אדם לוין, ניהל איתה רומן מאחורי גבה של אשתו, המורה ליוגה של לוין חשפה הודעות ששלח לה בהן בין היתר נכתב: "אני רוצה לבלות איתך בערום"
מערכת ice | 
אדם לוין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
משפיענית אינסטגרם אמריקאית העונה לשם סאמנר סטרואו פרסמה השבוע סדרת סטורים בחשבון האינסטגרם שלה בהם היא טוענת שניהלה לכאורה רומן עם סולן להקת מארון 5, אדם לוין. 
הסרטון הפך מהר מאוד לוויראלי ברשתות, והוא מצטרף לאין-ספור שמועות שמתרוצצות בסביבתו של לוין לאחרונה, לפיהן הוא בגד מספר פעמים באשתו הדוגמנית בהאטי פרינסלו, שנמצאת בימים אלה בהיריון עם ילדם השלישי. 
 
היום (חמישי) מעלליו של לוין ממשיכים להיחשף, כאשר המורה ליוגה שלו חשפה הודעות מיניות ששלח לה בהן נכתב בין היתר: "אני רוצה לבלות איתך בערום". עוד לפני הסיפור החדש שממשיך לסבך את אחד הגברים הנחשקים בעולם, לוין הגיב לטענות נגדו.
 
לוין הגיב לטענות של סאמנר ולא הכחיש לחלוטין את הטענות נגדו: "פעלתי בשיקול דעת גרוע כשדיברתי עם מישהי מלבד אשתי בכל סוג של פלרטטנות. לא היה לי רומן, ובכל זאת חציתי את הגבול בתקופה מצערת בחיי. זאת הטעות הכי גדולה שיכולתי לעשות. לעולם לא אעשה את זה שוב. אני לוקח אחריות מלאה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה