תרבות ופנאי

אביב גפן במסר לאנה זק: "לא הלכת אחרי הלייקים"

רגע לפני יציאת השיר החדש שלה, אותו כתב גפן, הזמרת הצעירה זכתה ממנו למחמאות: "דרך מוזיקלית חדשה ואמיצה ששמורה רק למעט אנשים שמעזים לבחור וללכת אחרי הלב", ומה הביקורת שלו על תעשיית הפופ?
מערכת ice |  1
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
הזמרת הצעירה ואושיית הרשת אנה זק, תוציא מחר (ראשון) שיר חדש אותו כתב לה הזמר הוותיק אביב גפן. לרגל שחרור הסנגל, היוצר העלה תמונה שלו עם זק לסטורי באינסטגרם ולא חסך במחמאות חמות.
גפן כתב פוסט בו החמיא לה: "לקחה דרך מוזיקלית חדשה ואמיצה ששמורה רק למעט אנשים שמעזים לבחור וללכת אחרי הלב, ולא אחרי הלייקים. כשנכנסתי לאולפן עם אנה זק והיא בחרה להוציא את השיר שלי מתוך עשרות השירים שהיו לה".
 
עוד הוסיף גפן: "הערכתי אותה מאוד על זה שהיא בחרה להתחבר לאומנות, לא להישאר באותו השטאנץ המוכר והמתבקש ולקחת דרך מוזיקלית חדשה ואמיצה ששמורה רק למעט אנשים שמעזים לבחור וללכת אחרי הלב ולא אחרי הלייקים. עבדנו על השיר החדש המון זמן, תודה אנה על ביצוע כנה שביר ומדויק. תתחדשי".
במסגרת המהלך, זק צילמה את הקליפ המושקע והחדש לשיר שתקבל מידיו של גפן בחו״ל. בכל מקרה, השיר צפוי לצאת כבר מחא וכמובן שהציפייה של המנהלים היא שיתפוס כותרות ואת ראש מצעדי ההשמעות.
 
מה נשאר לי ממך? יוטיוב
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנה
    זהבה 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד היא מהממת ורועי שלה גם איך אני חולה על היופי של שנייהם ממש ארופאים
    סגור