תרבות ופנאי

אליקו תוקף את המבקרים ומקבל תמיכה מכיוון לא צפוי

בעקבות חשיפת הזוגיות של שדרן הרדיו עם בחורה הצעירה ממנו ב-27 שנים וגל הביקורות שהוא גרר בעקבות כך, אליקו לא נשאר חייב ומקבל גיבוי מאחת הנשים המפורסמות של ישראל
מערכת ice | 
אליקו (צילום אינסטגרם)
אליקו (אלי כהן), שדרן הרדיו המפורסם מרדיו לב המדינה, התגרש לפני כשלוש שנים מאשתו ואם שני ילדיו, וכעת, כשלוש שנים מאוחר יותר, נודע כי שדר הרדיו המצליח התחיל זוגיות חדשה עם בחורה שעירה ממנו בהרבה.
על פי פרסום של יפעת היללי מ"מאקו", אליקו בן ה-45, החל לצאת עם בחורה צעירה כבת 20, שעובדת בהיי טק, בשם לירז, כשהשניים יוצאים כבר מזה כשלושה חודשים. אליקו התראיין אצל היללי והתייחס לפער הגילאים בינו לבין בת זוגו החדשה: "לאהבה המיוחדת שלנו אין זמן, אין גיל ואין מקום. פגשתי בחורה מיוחדת במינה שהצליחה להזיז לי את הלב שהיה סגור".
 
הפרסום גרר גל של תגובות נזעמות וכעת השדרן מחריף טונים. בסטורי שהעלתה אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס, השניים דנו בסוגיה זוגיות עם פער הגילאים. "אתה נראה זוהר, זוהר", אמרה ג'ודי לאליקו, שמצידו הגיב "אהבה זה דבר זוהר ג'ודי, אהבה זה דבר זוהר. גם את זוהרת מאמי שלי, מה זה?", "אני זוהרת תמיד", אמרה מוזס.
 

משם, השניים המשיכו לכיוון הנושא החם. "רגע, אפשר להכיר לך מישהו צעיר, צעיר מאוד?", שאל אליקו למה שמוזס הגיבה "יש לי אחד כזה בבית". ואז שדרן הרדיו שאל בציניות: "רגע, את יוצאת עם מישהו צעיר והמדינה לא מאשרת את זה? לא אישרו את זה?", "סליחה?! נראה לך שאני שואלת מישהו" הגיבה ג'ודי. "בדיוק" - סיכם אליקו את הסטורי בתוספת אצבע משולשת למצלמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה